مدیر پروژه پل طبیعت از 80 درصد پیشرفت فیزیکی سازه و اتمام کامل آن در خرداد ماه 92 خبر داد.

رامین حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  عملیات عمرانی این سازه از نیمه دوم سال 89 آغاز شده و هم اکنون از مرز 80 درصد گذشته است.
وی ادامه داد:  این سازه ی 7 هزار متر مربعی به طول 300 متر ودر ارتفاع 40 متری از سطوح زمین بوستان  بنادر را به بوستان طالقانی متصل می کند.
وی با اشاره به سازه منحصر به فرد پل اظهار داشت:  نزدیک به 15 هزار قطعه لوله با ضخامت 7 میل تا 51 میل به اضافه 150  قطعه باد بند در این سازه استفاده شده و نکته مهم آنکه طول جوشی که در این جا استفاده شده به 120  کیلومتر می رسد واین امر نشان از استحکام سازه دارد.
حیدری اضافه کرد:  در طرحی که مشاور دیده نکات ایمنی به طور کامل رعایت شده چرا که هیچ کدام از سازه ها مشابه هم نیستند و به فرم درختی باز شونده دارد و مسیری که برای عبور شهروندان در نظر گرفته شده کمی عقب تر است وبا فنس کشی  که انجام می شود  امکان سقوط شی به پایین وجود ندارد.
 مدیر پروژه پل طبیعت حفظ محیط زیست را در کنار اجرای پروژه امری ضروری عنوان کرد واذعان داشت: حد الا مکان سعی کرده ایم تا به محیط زیست آسیب نرسد ودرختی قطع نشود چرا که ایده فرم پل نیز از درختان گرفته شده است.
حیدری در ادامه گفت:  با توجه به فضای کمی که داشتیم امکان مونتاژ گل سازه برروی زمین وجود نداشت و در نتیجه کل عملیات سازه بر روی مواد پل انجام می شود.
مدیر پروژه پل طبیعت در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 160 نیروی کار در دو شیفت کاری بین 14 تا 16  ساعت بر روی پروژه در حال فعالیت هستند که تا به امروز شاهد پیشرفت خوبی در اجرای آن بودیم و امیدواریم تا خرداد ماه 92 به بهر برداری برسد./چ

برچسب ها: مدیر ، پروژه ، پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار