در نخستین همایش تجلیل از علمای بلاد از نیم قرن مجاهدت علمی و تبلیغی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد باقری بنابی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، در این همایش آیت الله جوادی آملی در پیامی، حق شناسی از خادمان مکتب اهل بیت علیهم السلام را احیای سیره عالمان دینی دانست و گفت : حجت الاسلام والمسلمین بنابی نیم قرن از عمرش را در تاسیس حوزه ،تربیت طلاب و همراهی با امام و انقلاب صرف کرد و همه ما موظفیم این همه همت و تلاش را پاس بداریم.

حجت الاسلام رهبر دبیر برگزاری همایش نیز هدف از برپایی آن را معرفی الگوهای مناسب به طلاب جوان در عرصه تبلیغ و عمل به تکلیف عنوان کرد و گفت: تجلیل از علمای بلاد و بزرگانی همچون خانواده بنابی نقش مهمی در الگوگیری طلاب از این اسوه‌های تبلیغ دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین باقری‌بنابی هم در این مراسم با اشاره به تلاش دشمنان برای به حاشیه کشاندن روحانیت، تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین کلید‌های موفقیت حضور روحانیت در اجتماع، حضور مستمر و بدون واسطه در بین مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد باقری بنابی 72 سال سن دارد که 50 سال آن را به تبلیغ دین در میان مردم به ویژه جوانان و نوجوانان منطقه آذربایجان شرقی ، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، پاسخگویی به سؤالات شرعی و عقیدتی مردم، تدریس علوم حوزوی، طلبه‌پروری، ارتباط با علما و ارائه مشاوره‌های دینی و مذهبی سپری کرده است./س

برچسب ها: قم ، تجلیل ، مجاهدت ، بنابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.