وی که كمپين خود را تحت عنوان پاسخ به نفرت نامگذاری کرده پوسترهايی در 10 ايستگاه متروی نيويورك نصب كرده كه روی آن نوشته شده است: «نفرت آسان است. اين عشق است كه نياز به شجاعت و قدرت دارد».

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه حامیان اسلام هراسی با تکیه بر منابع مالی فراوان خود، تبلیغات زیادی علیه کاملترین دین الهی انجام می دهند اما مسلمانان نیز منفعل نشده و تلاش دارند با صرف هزینه از زندگی شخصی خود به این اقدامات پاسخ دهند. به همین خاطر يكی از مسلمانان آمريكايی با نصب پوسترهايی در ايستگاه ‌های متروی نيويورك، به ترويج شعار دوستی و مبارزه با تبليغات اسلام‌ هراسانه در اين كشور پرداخته است.

این مسلمان آمريكايی با راه ‌اندازی كمپينی در نيويورك تلاش كرده تا به تبليغات صورت ‌گرفته از سوی اسلام ‌هراسان كه مدتی پيش با نصب پوسترهای ضد اسلامی در سطح متروی اين شهر انجام شده بود، پاسخ گويد و با آن‌ها مقابله كند.

این فرد با نام آكيوا فردلين که كمپين خود را تحت عنوان پاسخ به نفرت نامگذاری کرده پوسترهايی در 10 ايستگاه متروی نيويورك نصب كرده كه روی آن نوشته شده است: «نفرت آسان است. اين عشق است كه نياز به شجاعت و قدرت دارد».

وی در مصاحبه با رسانه‌ های محلی گفته است: انگيزه من از اين كار، مقابله با تبليغات اسلام‌ هراسانه است كه موجب نگرانی بسياری از مسلمانان آمريكا شده است. اين تبليغات بسيار وحشتناك هستند، چرا كه می ‌خواهند با ايجاد ترس و هراس اسلام را نابود كنند و مسلمانان را از پا درآورند.

مسلمانان نيويوركی نيز برگزاری اين كمپين را بسيار خوب ارزيابی كرده و گفته اند: ما مسلمانان بايد با انجام چنين كارهايی از خود دفاع كنيم، در غير اين صورت افكار غلط نسبت به مسلمانان رواج می ‌يابد و به آزادی و زندگی مسالمت‌ آميز در جامعه خدشه وارد خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار