حجت‌الاسلام والمسلمين رئیسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌‌

کاندیداها و طرفداران‌شان قانون و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

معاون اول دستگاه قضا گفت: رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی برای کاندیداها و طرفداران‌شان نکته‌ای بسیار مهم در ایام انتخابات است که انجام آنرا بر خود تکلیف بدانند.

حجت‌الاسلام والمسلمين"سیدابراهیم رئیسی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها در کشور، اظهارداشت: انتخابات در کشور ما سابقه‌ای 30 ساله دارد لذا مردم نیز با این ساز و کار انتخاباتی آشنا هستند.  
 
وی افزود: این ساز و کار قانوني تضمین کننده سلامت انتخابات است که هم مردم و هم نظام به آن پایبند هستند.  
 
معاون اول دستگاه قضا ادامه داد: مردم به این ساز و کار اعتماد دارند و این ساز و کار همیشه در ادوار مختلف اجرا شده که در این دوره نیز علی‌رغم خواست دشمنان انقلاب اسلامی مردم حضور پرمعنایی خواهند داشت.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمين رئیسی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در انتخابات آتی دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار خواهند کرد، تصريح كرد: نکته‌ای که اکنون وجود دارد این است که کاندیداها و طرفداران‌شان باید با قانون‌مداری تلاش کنند که انتخابات بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شود.  
 
وی تاکید کرد: رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی برای کاندیداها و طرفداران‌شان نکته‌ بسیار مهمی است که آنها باید انجام آنرا بر خود تکلیف بدانند.  
 
معاون اول دستگاه قضا در مورد تشکیل ستادی برای برخورد با جرایم انتخاباتی در قوه قضاییه، خاطرنشان كرد: این ستاد در قانون پیش‌بینی شده که شورایی بر تبلیغات انتخابات نظارت داشته باشد که این شورا برای رصد تخلفات انتخاباتی ساز و کار دقيق و مطلوبي است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: رئیسی ، انتخابات ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
جواد بیگ
۲۱:۰۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
خداکند رعایت کنند
آخرین اخبار