بازی مقدماتی تيم هاي فوتبال پرسپولیس تهران و پرسپولیس قائمشهر امروز 21 اسفند در درفشي فر با برتری 4 بر 1 پرسپولیس به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازی تدارکاتی پرسپولیس تهران و پرسپولیس قائمشهر امروز 21 اسفند در ساعت 15:15 با سوت داور آغاز شد که طی آن بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس تهران برای آماده سازی هر چه بهتر خود را در برابر تیم پرسپولیس قائمشهر محک زدند.

ترکیب تیم پرسپولیس تهران شامل رضا محمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، حسین کنعانی، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی کیا، روح الله سیف الهی، مارکو پروویچ، گروز دانوسکی، روزبه چشمی بود.

در طول این بازی تعویض ها عبارت بودند از:

امیر عابدزاده که به جای رضا محمدی وارد زمین شد، فرشاد احمدزاده جانشین روزبه چشمی و افشین اسماعیل زاده جایگزین مهدی مهدوی کیا و همچنین سعید قدمی به جای فشنگ چی به میدان آمد.

گل نخست پرسپولیس دقیقه 10 بازی توسط روح الله سیف الهی به ثمر رسید و در دقیقه 40 نیز سجاد آشوری بازیکن تیم پرسپولیس قائمشهر گل تساوی را به ثمر رساند.

نیمه نخست مسابقه با تساوی دو تیم به پایان رسید اما نتیجه بازی از دقیقه 64 به بعد، به سود پرسپولیس تهران رقم خورد.

گل دوم تیم پرسپولیس تهران دقیقه 63 بازی توسط فرشاد احمدزاده به ثمر رسید و در دقیقه های 70 و 78 گل های قاضی،پرسپولیس را 4 گله کرد و همین گل ها کافی بود که بازی را 4 بر 1 به سود پرسپولیس تهران پایان دهد.

تماشاگرانی که در ورزشگاه درفشی فر شاهد این مسابقه بودند یک صدا قاضی را با شعار "قاضی با تعصب" تشویق می کردند.

تنها کارت زرد این بازی به حسین کنعانی بازیکن پرسپولیس تهران داده شد، اما از اتفاقات جالب این بازی می توان به برخورد لفظی پروویچ بر سر کرایه با راننده ای که او را به محل مسابقه رساند اشاره کرد.

دیگر آنکه عادل کلاه کج که در بازی با راه آهن حضور نداشت و جزو نفرات اصلی نیز نبود،با بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس تمرین کرد،نیلسون نیز در تمرین حضور نداشت و در سالن وزنه برداری مشغول وزنه زدن بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار