نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی سه شنبه 22 اسفند به مدت چهار روز در کبکانیان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کاراته کاهای کومیته که شامل نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور؛ نفرات اول و دوم انتخابی بازی های قهرمانی کشور، نفرات اول و دوم انتخابی بازی های کشورهای اسلامی و نیز ملی پوشان که سال 91 در تیم ملی بوده اند، بعدازظهر دوشنبه 21 اسفند تمرین مشترکی با یکدیگر داشته باشند.

23 اسفند یک دوره مسابقه انتخابی درون اردویی بین منتخبین مسابقات قهرمانی کشور و بازی های کشورهای اسلامی انجام شود که در هر وزن 2 نفر در اردو باقی می مانند که روز 24 اسفند این نفرات با ملی پوشان دوره گذشته مسابقه ایی را برگزار می کنند تا درنهایت یک نفر در هر وزن به عنوان نفر اصلی برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی معرفی شود.

اردونشینان صبح روز 25 اسفند هم یک مرحله تمرین را پشت سر می گذارند.

اردوی تیم ملی کاراته نیز از روز 22 اسفند آغاز می شود که طبق برنامه های فدراسیون، نفرات کاتای انفرادی در این روز وارد اردو می شوند و بعداز ظهر روز 23 اسفند پس از برگزاری مسابقات انتخابی یک نفر برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی  گزینش می شوند.

نفرات کاتای تیمی هم بعدازظهر روز 23 اسفند وارد اردو می شوند و 24 اسفند مسابقه انتخابی خواهند داشت تا در نهایت یک تیم برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی معرفی شود.

همچنین صبح روز 25 اسفند نیز کاتاروها یک مرحله تمرین خواهند داشت.

در ضمن نفرات دعوت شده به اردوی تیم کاتا در بخش انفرادی عبارتند از: سه نفر قهرمانی کشور، نفرات اول تا چهارم انتخابی بازی های کشورهای اسلامی و ملی پوشان مسابقات سال 91 و در کاتای تیمی هم سه تیم اول تا سوم قهرمانی کشور به اضافه سه تیم مسابقات انتخابی کشورهای اسلامی و ترکیب تیم ملی./مح
برچسب ها: کاراته ، بانوان ، تیم ملی ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار