کاتاروی انفرادی تیم ملی کشورمان گفت: بعد از شرکت در مسابقات جهانی فرانسه، نگاهم نسبت به کاتا تغییر کرده و با تجربه جدیدی در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت می کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ فرید حقیقی گفت: با توجه به فرصت خوبی که تا بازیهای کشورهای اسلامی در پیش است، نحوه تمریناتم را تغییر داده ام و با آرامش تمرین می کنم.

وی افزود: برای انتخابی تیم ملی، تنها تمرینات فنی را انجام می دادم اما برای بازیهای کشورهای اسلامی طبق برنامه تمرینات فنی و بدنسازی را با جدیت دنبال خواهم کرد تا در زمان این رقابتها به اوج آمادگی برسم.

عضو تیم ملی کاتا گفت: ترکیه، مالزی، مصر و اندونزی کاتاروهای خوبی دارند به همین دلیل سطح بازیهای کشورهای اسلامی قطعاً بالاتر از مسابقات آسیایی خواهد بود اما من تنها برای کسب مدال طلا به میدان خواهم رفت و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی دراین بازیها بدست آورم اما هدف اصلی من شرکت در مسابقات جهانی است.

وی در خصوص انتخابی های تیم ملی گفت: درانتخابی این دوره گلچینی از بهترین کاتاروهای ایران شرکت داشتند که این به سطح کیفی مسابقات افزوده بود و یکی از انتخابی های خوب چند سال اخیر بود.

حقیقی گفت: مرتضی حسن زاده که در انتخابی دوم شد با من در یک باشگاه و زیر نظر امیر یاری تمرین می کند و من از کسب نتیجه خوب او نیز بسیار خوشحالم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار