راديو هندي پيشنهادات شما را مي‌پذيرد

راديو هندي برنامه‌هاي متعددي را براي علاقه‌مندان تدارك ديده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ نظرها ،انتقادها و پيشنهادات شنوندگان راديو هندي برون مرزي در برنامه "ما و شنوندگان" بررسي مي شود.
با انعكاس نظرها ،انتقادها و پيشنهادات شنوندگان راديو هندي در برنامه "ما و شنوندگان " ، كارشناسان به سوالات پاسخ مي دهند.
اين برنامه با توجه به تجزيه وتحليل موضوعات و پاسخ به سئوالات شنوندگان در حوزه شبه قاره وشرق آسيا و هم چنين پخش نظرات شنوندگان جايگاه خاصي در بين شنوندگان و مخاطبان هندي زبان پيدا كرده است. 
ترويج ارزشهاي اخلاقي، سخنان معصومين و نقل قولهاي پند آموز از بزرگان و عالمان ديني در برنامه "صبح و زندگي" راديو هندي برون مرزي پخش مي شود.
در اين برنامه با ايجاد انبساط روحي مخاطبان و ترويج ارزشهاي اخلاقي ميان شنوندگان به نكات اخلاقي مهم و سخنان ائمه معصوم پرداخته مي شود.
در اين برنامه همچنين به مسائلي همچون ورزش و سلامتي و نكات بهداشتي اهميت بسيار داده است. تهيه كنندگي اين برنامه را عليرضا سعيدي عهده دار است.   
مسائل سياسي منطقه شبه قاره و شرق آسيا در برنامه "مطبوعات درآينه هفته" راديوهندي برونمرزي بررسي خواهد شد.
 اين برنامه در بين مخاطبان هندي زبان  منطقه شبه قاره و شرق آسيا از اهميت خاصي برخوردار بوده و شنوندگان زيادي را جذب كرده است .
سري جديد برنامه مطبوعات در آينه هفته در 52 قسمت 8 دقيقه اي از راديو هندي براي مخاطبان حوزه شبه قاره و شرق آسيا پخش مي گردد.تهيه كنندگي اين برنامه را عليرضا سعيدي عهده دار مي باشد.  
رخدادهاي مهم ايران و جهان در برنامه "آينه دنيا" راديو هندي برون مرزي به روي آنتن مي رود.
" آينه دنيا" با بررسي رخدادهاي مهم ايران و جهان، همراه با نظرات كارشناسان هندي زبان  به نقد و بررسي مسائل روز سياسي با محور ايران و منطقه شرق آسيا مي پردازد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار