پرونده پسري 20 ساله كه متهم است به سربريدن خواهر و مادرش جهت بررسي و صدور حكم در اختيار قضات دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ صبح روز جاري پرونده پسري 20 ساله به نام آرمان كه متهم به قتل عمد خواهر و مادر خود بود در اختيار قضات شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت.
كيفر خواست بدين شرح قرائت شد: در اين پرونده آرمان 20 ساله ساكن ملارد، سرآسياب طبق نظريه پزشكي قانوني، مرجع انتظامي، اعتراف صريح متهم نزد بازپرس پرونده و ساير مدارك و شواهد معتبر متهم به قتل عمد خواهر 13 ساله و مادر 50 خود توسط چاقو و بريده شدن گردن است.
رييس شعبه با احظار متهم به جايگاه و تفهيم اتهامات خواستار شرح حادثه شد كه متهم با رد اتهامات خود اظهار داشت: مادرم از كلاس قرآن به خانه بازگشت و خواهرم نيز پس از چند دقيقه از مدرسه به خانه رسيد.
مادرم براي باز كردن روزه خود كمي نان و پنير خورد و خواهرم نيز مثل هميشه به سراغ درس هايش رفت.
يكي از اقوام به خانه تماس گرفت و به مادرم گفت كه كمي آش براي افطارش كنار گذاشته و مادرم نيز از من خواست كه برايش آش را به منزل بياورم و من نيز به دليلي كه قصد رفتن به باشگاه را داشتم امتناع كرده كه مادرم مثل هميشه شروع به كشيدن موي سر من كرد.
من نيز پس از ترك خانه و بازگشت به منزل متوجه شدم كه سر خواهر و مادرم توسط يك چاقو كه بالاي سر خواهرم بود بريده شده.
به دنبال اين موضوع دايي و پدرم را خبر كرده و به كلانتري اطلاع داديم.
گفتني است كه در پرونده متهم طبق بررسي توسط دادسرا متهم به طور كامل به جزييات قتل خواهر و مادر خود پرداخته وشب حادثه را به طور كامل شرح داده كه در اين رابطه نيز پزشكي قانوني بر صحت گفته هاي متهم مهر تاييد زده است.
در نهايت پرونده متهم جهت صدور حكم در اختيار قضات شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران قرار دارد.
     

برچسب ها: محاکمه ، مادر ، دادگاه ، کیفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار