صادق محبوبی معتقد است با توجه به کناره گیری مربیان تیم ملی کشتی فرنگی بهتر بود هر چه سریعتر کادر فنی جدید معرفی می شد.

صادق محبوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات قهرمانی کشور رشته فرنگی امسال به لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار نشد اما در برخی از اوزان نفرات خوبی را شناسایی کردیم.

وی درباره علت غیبت اعضای کمیته فنی مسابقات گفت: رحیم علی آبادی در سالن مسابقات حضور داشت اما به دلیل کسالت از وی درخواست کردیم تا استراحت کند. از رسول جزینی، ایرج اسفندیاری فر و حسین ملاقاسمی نیز دعوت به عمل آمد اما چرا نیامدند سوالی است که خود آنها باید پاسخگو باشند.

محبوبی اضافه کرد: هرچند خود من ، فرهاد اسماعیل نژاد و علی اشکانی به دقت کشتی ها را زیر نظر داشتیم اما بهتر بود تمام اعضای کمیته فنی در مسابقات حضور داشتند چرا که بحث ملی نسبت به سلیقه و نظرات شخصی ارجحیت دارد.

مشاور حوزه مدیریت تیم های ملی  درباره اتفاقات اخیر پیرامون کشتی فرنگی اظهار داشت: پس از کسب نتیجه تاریخی در مسابقات المپیک لندن توسط فرنگی کاران حساسیت در این رشته مقداری بیشتر شده. به هرحال  این که محمد بنا دیگر تمایلی برای ادامه کار ندارد نیز مزید بر علت است.در هرصورت قصد داشتیم از وجود رسول جزینی و ایرج اسفندیاری فر در تیم ملی بزرگسالان بهره مند شویم که آنها نیز از سمت خود کناره گیری کردند.

وی با بیان این که باید هرچه سریعتر تکلیف تیم فرنگی مشخص می شد افزود: پس از این اتفاقات مدیریت تیم های ملی برای آنکه کشتی فرنگی از برنامه های خود عقب نماند چند گزینه را برای مربیگری در تیم ملی در  نظر گرفت که پس از جمع بندی نهایی و با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر عبداله چمن گلی و علی اشکانی در نهایت به عنوان مربی ارشد و مربی انتخاب شدند.

محبوبی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های تیم ملی در سال جاری به خوبی و همان طور که انتظار داشتیم پیش رفت و با پایان مسابقات قهرمانی کشوردر رشته آزاد که روزهای 24 و 25 اسفندماه در قزوین برگزار می شود به پایان خواهد رسید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار