دبیر سمینار تخصصی شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی گفت: ساری میزبان نخستین سمینار تخصصی شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی با همکاری شورای اسلامی شهر شد.

الیاسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: اعتلای فرهنگ تبلیغات اسلامی، به روز رسانی آداب تبلیغ سیاسی با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیره امام راحل، نهادینه کردن بیش از پیش اخلاق انتخاباتی مبتنی بر فرهنگ غنی اسلامی – ایرانی در بین رقبا، شناخت روش های کم هزینه و کاربردی در تبلیغات و افزایش راندمان در جلب آرا عمومی، نسبت به روش های قدیمی جاری در تبلیغات انتخاباتی از اهداف برگزاری این همایش است.

وی تصریح کرد: در این سمینار، بر آموزش شیوه های نوین و تاثیرگذار تبلیغات برای اعضای شورا و تغییر روش های تبلیغاتی از سیستم سنتی به روش های مدرن مدنظر تاکید شده و به همه ابعاد تبلیغات و اطلاع رسانی نظیر چگونگی سخنرانی کردن انتخاباتی، لبخند زدن، روش های انتخاب شعارهای انتخاباتی، ارتباط با اقشار مختلف مردم اعم از جوانان، بانوان، روشنفکران و افراد سنتی جامعه، روش های برگزاری گردهمایی انتخاباتی و چگونگی مدیریت ستاد انتخاباتی ، چگونگی تاثیر گذاری بر مردم و بسیاری موارد پرداخته می شود .

بگفته دبیر سمینار تخصصی شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی سمینار تخصصی شیوه های نوین تبلیغات انتخاباتی، فروردین92 در ساری برگزار خواهد شدکه نام نویسی به صورت اینترنتی بوده که متقاضیان می توانند برای حضور در سمینار از طریق پایگاه اینترنتی ecmi.ir نام نویسی کنند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.ecmi.ir جشنواره مراجعه و از طریق پست الکترونیک به نشانی info@ecmi.ir و یا با شماره تلفن های 01512256841 و 01512256482 و 01512263652 و 01512259334 با دبیرخانه این سمینار ارتباط برقرار کنند./س

برچسب ها: ساری ، میزبان ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.