شوراي اصناف کشور در خصوص انتقال واحدهاي صنفي به شهرک هاي صنعتي و اخذ تسهيلات ويژه براي اين واحدها تفاهمنامه اي را با سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ؛ نوده فراهاني رئيس شوراي اصناف کشور و فخرالله مولايي مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي با ابراز خرسندي از امضاي اين تفاهم نامه آن را گامي بلند در جهت ساماندهي نظام توليدي کشور اعم از واحدهاي صنعتي و صنفي دانستند.

برپايه اين گزارش؛ در مراسم امضاي اين تفاهم نامه، فخرالله مولايي مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي با اشاره به اينکه پس از انتقال واحدهاي صنفي به شهرک هاي صنعتي، زمينه براي اعطاي تسهيلات ويژه به اين واحدها فراهم مي شود ، اظهار داشت: پس از استقرار واحدهاي صنفي _ توليدي دراين شهرک ها کليه مزايايي که به واحدهاي صنعتي تعلق مي گيرد، به اين واحدها نيز اختصاص مي يابد.

وي افزود: يکي ديگر از مشوق هاي واحدهاي صنفي در شهرک هاي صنعتي مستقر مي شوند، آن است که از تسهيلات ريالي تا سقف 900 ميليون ريال برخوردار مي شوند که البته اين تسهيلات تا رقم 1.5 ميليارد تومان نيز افزايش مي يابد.

وي مستثني شدن واحدهاي صنفي از پرداخت عوارض شهرداري، ماليات و نيز عوارض گمرکي را از ديگر مزيت هاي استقرار واحدهاي صنفي در شهرک هاي صنعتي دانست./عب
برچسب ها: صنفی ، مولایی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار