مدیرعامل خبرگزاری آنا با طرح اين سوال كه ارگان مطبوعاتي دولت با چه توجيهي در شرایط کنونی با تهمت و شانتاژ خبري عليه نهادهاي انقلابي در پي ایجاد التهاب و تحريك احساسات مردم است، گفت: امیدواریم مدیران رسانه‌ای دولت با نزديك شدن به پايان سال و فشار اقتصادي مضاعف به مردم با تغيير رويكردشان ترتیبی اتخاذ کنند‌ تا موجبات دلگرمي مردم فراهم شود.

 
"رضا همدانچی" در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شانتاژ خبری روزنامه ایران طی ماه‌های اخیر علیه جريان ارزشی دانشگاه آزاد اسلامی‌ اظهار داشت: روز گذشته اين روزنامه در گزارشی در تیتر یک صفحه اول خود با ارائه اطلاعاتي غلط و جهت‌دار، سعي داشت فعالیت‌های ارزنده یک ساله اخير دانشگاه آزاد اسلامی را مخدوش نشان دهد.

همدانچي با بيان اينكه انتقادات و سياه‌نمايي‌هاي اخير ارگان مطبوعاتي دولت با اغراض سیاسی و انتخاباتی صورت مي‌گيرد، تصریح کرد: در این گزارش ذکر شده  است که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گزینه رئیس‌جمهور نبوده است؛ واقعا مشخص نیست با چه استدلالی، چنين مطلبي را در گزارششان آورده‌اند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: این خبرگزاری وظیفه خود مي‌داند براي تنوير افکار عمومی و در دفاع منطقي از عملكرد مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در زمان مديريت دكتر دانشجو، موارد مطرح شده را به‌صورت صریح و روشن در قالب گزارشی پاسخگو باشد.

مدیرعامل خبرگزاری آنا تصریح کرد: علی‌رغم انعکاس این گزارش، امروز مجددا اين روزنامه به مجموعه رسانه‌ای خبرگزاری آنا حمله و به شيوه نخ‌نما شده‌اي اتهامات و موارد بي‌اساسي را مطرح کرده است.

همدانچی با اشاره به ادامه‌دار بودن‌ این‌گونه اقدامات اين روزنامه طی ماه‌هاي گذشته گفت: همانطور که همه اهالی رسانه اطلاع دارند، ارگان مطبوعاتي دولت طی هفته‌های گذشته سازمان صدا و سیما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز مورد حمله قرار داده است.

مدیرعامل خبرگزاری آنا ادامه داد: اين روزنامه به عنوان ارگان رسمی دولت، آغازگر دعوا و درگیری با نهادهای مختلف است‌؛ بر اين اساس بايد گفت اين روزنامه اغراض، مواضع سیاسی و انتخاباتی خود را با انتشار این گونه گزارشات بي‌اساس و قابل تامل پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه مدیران جدید اين ارگان مطبوعاتي با داشتن ادعاي تبعيت از رهبري و ولايت فقيه بايد در عمل پايبندي خود را به اوامر رهبري نشان دهند، متذكر شد: در شرایط فعلی کشور و با توجه به فرمایشات موكد رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد فضای آرام سیاسی در آستانه انتخابات و لزوم پرهيز از تحريك احساسات مردم، ارگان رسمی دولت نيز باید در پي ايجاد آرامش سیاسی در کشور باشد نه اینکه به موضوعات اختلافي دامن بزند.

همدانچی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه گزارش مسئولان از اقدامات اقتصادی خود گفت: انتظار می‌رفت فردای آن روز ارگان رسانه‌ای دولت، گزارشات اقتصادی خود را به روشنی ارائه کند اما تیتر یک این روزنامه، حمله به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه یک سری اخبار نادرست اختصاص يافت.

مدیرعامل خبرگزاری آنا در خاتمه با طرح اين سوال كه اين روزنامه با چه توجيهي در شرایط کنونی با تهمت و شانتاژ خبري عليه نهادهاي انقلابي در پي ایجاد التهاب و تحريك احساسات مردم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران رسانه‌ای دولت با نزديك شدن به پايان سال و فشار اقتصادي مضاعف به مردم با تغيير رويكردشان ترتیبی اتخاذ کنند  تا موجبات دلگرمي مردم فراهم شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: همدانچی ، روزنامه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار