مديرعامل ايساکو با تاکيد بر اينکه تعداد نمايندگي هاي خدمات پي از فروش اين شرکت منطبق بر فرمول تعيين شده در وزارت صنعت است، افزود: قيمت قطعات اين شرکت در سال جاري بيش از 20 درصد اضافه نشده، در حاليکه نرخ تورم بيشتر از اين ميزان بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ نمکي امروز در نشست خبري تصريح کرد: رسالت شرکت ايساکو توسعه بخش خدمات است و قطعاتي که در طول سال گران نخريده ايم گران نفروخته ايم.

وي ادامه داد: اما حداکثر قيمت قطعات مختلف از حدود 20 درصد بيشتر افزايش نيافته و قيمت اين قطعات در کل کشور به طور يکسان تعيين شده است.

وي با بيان اينکه براي سال آينده آناليز قيمتي براي تعيين قيمت قطعه صورت مي گيرد گفت: اگر همين روند ادامه پيدا کندو قطعات از قبل در شرکت وجود داشته باشد، افزايش قيمتي نخواهيم داشت.

نمکي در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران که آيا بنابر فرمول وزارت صنعت به ازاي هر 4 هزار خودرو يک نماينگي در کشور وجود دارد، گفت: تعداد نمايندگي هايي که خدمات پس از فروش ايران خودرو با فرمول وزارتخانه منطبق است .

وي همچنين با اشاره به فعاليت 510 نمايندگي کشيک در ايام نوروز اظهار داشت: قطعات پرمصرفي که در اين ايام بيشتر به کار مي روند، به نمايندگي ها ارسال شده و مشکلي از نظر تامين قطعه وجود ندارد.

وي همچنين در خصوص تعداد نمايندگي هاي رتبه يک شرکت ايران خوردو گفت: سال گذشته 41 نمايندگي و مجموعه شبکه خدمات پس از فروش رتبه 1 داشته اند که امسال به 174 عدد رسيد.

وي افزود: همچنين تعداد نمايندگي هاي خدمات پس از فروش داراي رتبه 2 از 474 امسال به 439 رسيده و تعداد نماينگي هاي داراي رتبه 3 نيز از 175 به 54 رسيده است.

وي خاطرنشان کرد: در سال گذشته 11 نمايندگي رتبه 4 در کشور فعاليت داشتند که امسال اين تعداد نمايندگي داراي رتبه 4 ارتقاء به رتبه هاي برتر يافتند./عب
برچسب ها: ایساکو ، نمایندگی ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار