قائم مقام رسانه ملي در ديدار با سفرا و روساي نمايندگي هاي خارجي گفت: دنياي استكبار حركتي غير قانوني را عليه ما آغاز كرده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي قائم مقام سازمان صدا و سيما در جمع سفرا و روساي نمايندگي هاي كشور هاي خارجي در تهران ضمن تبريك فرارسيدن نوروز به آنان گفت : سازمان صدا و سيما 84 شبكه راديويي و 56 شبكه تلويزيوني سراسري و استاني دارد و به عنوان يك رسانه فعال در جهان مطرح است .
وي گفت : سياستگذاري اين سازمان در برنامه سازي بر اساس باورهاي اخلاقي ، اعتقادي و انساني استوار است و تلاش كرده ايم در همه برنامه ها و شبكه هاي داخلي و خارجي اين سياست را رعايت كنيم .موسوي مقدم افزود با وجود آنكه رسانه ملي تاكنون هيچ گونه عنادي با رسانه هاي رقيب نشان نداده اما متاسفانه شاهد بد اخلاقي هايي از سوي برخي از رقبا كه به استكبار جهاني وابسته اند شاهد بوده ايم .
وي به قطع شبكه هاي ايراني از روي برخي ماهواره ها اشاره كرد و گفت: در عصر ارتباطات و دنياي اطلاعات آزاد شاهد هستيم استكبار جهاني با فشار بر شبكه هايارتباطي جهاني جنگي رسانه اي را عليه ايران و رسانه ملي آغاز كرده اند . قائم مقام رسانه ملي گفت اگرچه در اين مسير محدوديت هايي براي رسانه ملي ايجاد شده و تحريم هايي بر خلاق كنوانسون هاي بين المللي بر ضد اين سازمان اعمال مي شود اما مطمئنا در نهايت دنياي استكبار شكست خواهد خورد چرا كه صدا و سيما از همه فرصت هاي خود براي خدمت به بشريت و اطلاع رساني آزاد بهره مي برد .
وي از ميهمانان خارجي خواست مظلوميت رسانه صدا و سيما را در جهان ارتباطات به اطلاع دولت و مردم كشورشان برسانند ./ي2

برچسب ها: موسوی ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار