پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس بازی را مقابل راه آهن خوب شروع کرد اما در خلق موقعیت های گلزنی اساسی عمل کرد.

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیسي ها سيستیم بازی شان را در این دیدار عوض کردند و تغییراتی هم در ترکیب اصلی شان داده بودند در مجموع این تیم روز خوبی نداشت.

حلالی درباره عملکرد تیم فوتبال راه آهن در این بازی بیان کرد: راه آهنی ها در روزی که زیاد جالب بازی نکردند از ضد حملات استفاده کردند و یک گل به ثمر رساندند و به هدفشان رسیدند.
 
پیشکسوت پرسپولیس درباره تعویض های صورت گرفته بیان داشت: سرخپوشان وقتی یک گل از حریفانشان عقب بودند باید تعویض انجام می دادند که متاسفانه این کار را انجام ندادند به هر حال پرسپولیس از روی نیمکت خوب هدایت نشد.

وی عنوان کرد:  پرسپولیس در 20 دقیقه آخر بازی موقعیت گلزنی نداشت به نظرم این تیم بازی هجومی و همیشگی خود را ارائه ونتیجه را به راه آهن واگذار کرد.
 
وی درباره رکورد شکنی  نباختن یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: پرسپولیس  نیم فصل اول  آنقدر باخته بود که به شرایط موجود راضی شده است این تیم 8 تا مساوی داشته که برایش یک باخت خفیف محسوب می شود به هر حال یحیی گل محمدی از زمان حضورش در پرسپولیس خوب کار کرده و شرایط این تیم را بهتر از قبل کرده است.

 وی در ادامه  اظهار داشت: به نظرم یحیی گل محمدی نباید به دنبال رکورد زدن باشد بلکه باید تمرکزش را روی موفقیت پرسپولیس بگذارد پرسپولیس نحوه بازی کردنش  مقابل راه آهن زیاد جالب نبود و باید در مابقی بازی های لیگ  برابر حریفانش بهتر ظاهر شود.
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شانس کسب سهمیه توسط تیم پرسپولیس گفت: به هر صورت پرسپولیس ها تمام تمرکزشان را برای بازی های حذفی جمع کردند تا  حداقل یک جام دراین فصل بگیرند این تیم فصل دوازدهم  را خوب شروع نکرد و امیدوار است که با کسب جام حذفی انتظارات هوادارانش را برآورده کند.
 
حلالی درباره شانس قهرمانی لیگ برتر گفت: استقلال تراکتور سازی و سپاهان سه تیمی هستند که  مثلث قهرمانی را تشکیل دادند فولاد خوزستان هم شانس کمی برای قهرمانی دارد فولاد را تیم تر از بقیه مدعیان قهرمانی دیدم اما به خاطر اینکه بازیکنان تاثیر گذار کم داشت در ادامه از رقابت با سه مدعی دیگر باز ماند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  بازی سپاهان با استقلال تعیین کننده تیم قهرمان است.

گفتنی است: تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 1 بر صفر شکست خورد و با 42 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت همچنین رکورد نباختن یحیی گل محمدی با باخت پرسپولیس مقابل راه آهن شکست./آق


برچسب ها: تغییر ، متاسفانه ، صورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار