سرپرست تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: در صورت جدایی معتمد از تیم قانونی با او رفتار می شود.

رضا ایمانزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: با نتایجی که در دور رفت لیگ برتر تکواندو داشتیم، در نیم فصل دوم تقریبا با 70 درصد توان به مسابقات بازگشتیم اما باز هم به تیمی که از آن انتظار داشتیم نرسیدیم. با اینکه عملکرد راضی کننده ای نداشتیم اما بازی های خوبی در لیگ برتر برگزار کردیم.
وی افزود: تیم دانشگاه آزاد با داشتن سابقه خوب در لیگ و بازیکنان خوب انتظارات بسیاری از آن می رفت و امسال در حد و اندازه های خود نبودیم. در واقع اردونشینان تیم ملی توان واقعی خود را نشان ندادند.
وی با بیان اینکه عملکرد تیم بزرگسالان دانشگاه آزاد راضی کننده نبوده، گفت: مسئولان باشگاه در مجموع از عملکرد تیم های نوجوانان و پومسه رضایت دارند و حضور تیم های دانشگاه در لیگ های کشوری در برنامه سال آینده باشگاه وجود دارد اما هنوز نمی توانیم در خصوص رده های سنی شرکت کننده پیش بینی داشته باشیم.
ایمانزاده در خصوص رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: از نظر نیروی انسانی و رقابت فنی به جرات می توان گفت لیگ برتر ایران در سطح مسابقات جهانی برگزار می شود. اما متاسفانه از لحاظ کمیت تیم ها شرکت تنها هفت تیم در لیگ امسال از نقاط منفی آن بود. با این تعداد تیم از بازیکنان محدودی استفاده شد در نتیجه بسیاری از پتانسیل ها دیده نشدند.
وی ادامه داد: استعدادهای لیگ باید در قالب تیم ها شناسایی شوند و باشگاه ها نیز برای نتیجه گیری و کسب عنوان ریسک پذیری ندارند و از تکواندوکاران اصلی خود استفاده می کنند، به همین دلیل پتانسیل ها با وجود کمیت کم تیم ها دیده نمی شوند در صورتی که می توانیم مسابقاتی بهتر از این را برگزار کنیم.
سرپرست تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: به نظر من سازمان لیگ قدرت کامل در برگزاری مسابقات ندارد، چون به مسئولان فدراسیون متکی هستند. در حالی که فدراسیون تکواندو تمام برنامه هایش را روی تیم ملی متمرکز کرده و برگزاری مسابقات لیگ در اولویت های بعدی آن قرار دارد. در صورتی که لیگ، پایه و پشتوانه تیم های ملی است.
وی در خصوص مشکلات داوری لیگ برتر امسال یادآور شد: مشکلات داوری همیشه وجود دارد قبلاً هم گفته ایم با توجه به تعداد محدود تیم های داوری که مجموع آن ها به 20 تا 25 نفر می رسد تنوع داوری کمی داریم. یا اشتباه داوری نیست و اگر هم باشد باید پوشش داده شود که به نظر من مورد دوم درست است.
ایمانزاده در مورد برگزاری لیگ با هوگوهای الکترونیکی "دی دو" گفت: انجام مسابقات با هوگوهای دی دو راضی کننده بود اما متاسفانه تیمی در لیگ برای تمرین سیستمی در اختیار نداشت. یکی از ایرادات لیگ های پایه و نقش جهان برگزاری آن با هوگوهای معمولی است که ازلحاظ تکنیک و تاکتیک تفاوت چشمگیری با لیگ برتر دارد.
وی در خصوص شرایط بازگشت محمد باقری معتمد به تیم دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: همه می دانند معتمد بعد از المپیک جراحی کرد. که به عنوان اولین بازیکن برای لیگ این فصل با او تماس گرفتیم و او  به باشگاه اعلام کرد نمی تواند امسال بازی کند و حتی در یک مذاکره حضوری نیز با وی صحبت کردیم.
ایمانزاده گفت: برای فصل بعدی مسابقات از همه بازیکنان خوب استقبال می کنیم  که معتمد هم در بین این بازیکنان قرار دارد اما اگر وی خواهان جدایی از تیم دانشگاه باشد مطابق قانون با وی برخورد می شود. معتمد برای پیوستن به تیم دیگری در لیگ برتر باید از تیم دانشگاه رضایتنامه دریافت کند.      

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، معتمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار