جنگنده القاعده در این مصاف پس از تنها ده اصابت سقوط می‌کند و در پایان بازی این جمله می‌آید که: مبارک باشد شما به شهادت رسیدید!

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ سازمان القاعده بازی رایانه‌ای در حمایت از جنگجویان این گروه در مبارزه با فرانسویان در مالی تولید کرده و گفته است: آن را تنها به اسرائیل می‌فروشم.

به نقل از پایگاه خبری المنار، یک مهندس کامپیوتر حامی گروه القاعده در کشورهای «مغرب عربی» بازی رایانه‌ای را در حمایت از این گروه در جنگ با فرانسویان در مالی تولید کرده است.

بنابر این گزارش، این بازی رایانه‌ای درگیری جنگنده‌ای سیاه رنگ و همرنگ پرچم القاعده به جنگ جنگنده‌های فرانسوی می‌رود و در ابتدای این بازی رایانه‌ای آمده است: ای برادر بپاخیز و حمله فرانسوی‌ها به مالی را سد کند.

جنگنده القاعده در این مصاف پس از تنها ده اصابت سقوط می‌کند و در پایان بازی این جمله می‌آید که: مبارک باشد شما به شهادت رسیدید!

مهندس حامی القاعده که این بازی رایانه‌‌ای را منتشر کرده است با اشاره به مختصات این بازی که به صورت آنلاین نیز قابل دسترسی است، گفته است: این یک بازی ساده است که با آن می‌خواستیم از جنگجویان القاعده در مالی حمایت کرده باشیم.

همچنین سازنده این بازی که خود را «غریب در زندگی» معرفی می‌کند، در یکی از فروم‌های اینترنتی گفته است: این بازی به‌گونه‌ای طراحی نشده است که کسی در آن موفق شود؛ سعی نکنید جنگنده را پیروز کنید.

وی افزوده است: قیمت این بازی نیم میلیارد دلار است و آن را تنها به اسرائیلی‌ها می‌فروشم!

برچسب ها: رایانه ، القاعده ، بازی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار