معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت:‌ بر اساس آئین نامه انضباطی رأی صادر شده بر علیه باشگاه استقلال قطعی است. براین اساس ما به خود آئین نامه انضباطی ایراد گرفتیم .

محسن بزرگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود : آئین نامه انضباطی با قوانین جاری کشور مغايرت دارد. این آئین نامه نباید مغایر با قانون اساسی باشد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اظهار داشت :‌به نظر می رسد حکم صادر شده بر علیه باشگاه استقلال خلاف قانون و شرع صادرشده است .

 بزرگي عنوان کرد: راه های ماده 15 آئین نامه انضباطی برای تغییر رأی صادر شده بسته است. ما نامه ای به حسن زاده رئیس کمیته انضباطی دادیم تا مجوز رسیدگی مجدد به این رأی را صادر کند.

وي بیان کرده امیدوارم که کمیته انضباطی عادلانه و منصفانه برخورد کند به خاطر اینکه پیشینه اتفاقات رخ داده را باید در نظر بگیرد .

بزرگی عنوان کرد: بازی رفتی که بین تیم ما وتراکتور سازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام شد برخوردهای زشت و زننده ای از سوی تماشاگران تبریزی صورت گرفت .

بزرگي بیان کرد: طبق اطلاعیه ای که در این دو، سه هفته اخیر دریافت کردیم در سکوهای ورزشگاه تبریز بر علیه قلعه نوعی شعارهایی داده شد در بازی روز جمعه هم از ساعت 10 صبح که هواداران تراکتورسازی مقابل ورزشگاه آزادی شعارهای زیادی بر علیه کادر فنی و بازیکنان استقلال دادند.

وی در ادامه بیان داشت : به نظرم بخشی از حکم صادر شده بر اساس لابی های مقامات فدراسیون بوده است که استقلال را از سیر قهرمانی دور بکنند.

بزرگی عنوان کرد: این سرعت عمل کمیته انضباطی که 24 ساعت نگذشته حکم صادر کرده تأمل برانگیز است. کمیته انضباطی هنوز برای بازی رفت دو تیم تصمیمی اتخاذ نکرده است.

وی درباره جلسه امروز مسئولان استقلال برای حکم صادر شده کمیته انضباطی گفت: اعضای باشگاه استقلال قبول نکردند که به مسئولان قضایی مراجعه کنیم . براین اساس باشگاه استقلال قصد ندارد که این موضوع را از طریق مراجع قضایی مورد اعتراض قرار دهد.

وی عنوان کرد: در چارچوب همین مقررات انضباطی که در واقع به آن نیز اعتراض داریم .شکایتمان را پیگیری می کنیم./مح
برچسب ها: انضباطی ، حقوقی ، یادگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار