این حصار جدید با هدف حفظ امنیت اسرائیل برای 'دوره بعد از سقوط بشار اسد' ساخته می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه صهیونیستی یودیعوت آحارونوت نوشت: نیروی دفاع رژیم صهیونیستی حضور خود را در مرزهای بین اسرائیل و سوریه تقویت می کند.
این روزنامه صهیونیستی در ابتدا خبر خود را این چنین آغاز می کند که هم زمان با کاهش نیروهای بشار اسد در نزدیکی مرزهای اسرائیل، ارتش این رژیم سعی در حاکم شدن بر ارتفاعات جولان دارد. آحارونوت رخدادهای بین مرزهای دو طرف را "شکل گیری سناریویی متفاوت" پیش بینی می کند.
در ادامه نوشته شده؛ شورشیان سوریه، رژیم صهیونیستی را تهدید کرده اند که ارتفاعات جولان را از این رژیم پس خواهند گرفت. نیروی دفاع رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ، حضور نظامیان خود را تقویت می کند.
توجیه دیگری که از حضور نظامیان در مرزها می شود؛ " تأمین امنیت کارگران ساختمانی است که مشغول ساخت حصار جداکننده اسرائیل از سوریه می باشند." این حصار جدید با هدف حفظ امنیت اسرائیل برای "دوره بعد از سقوط بشار اسد" ساخته می شود.
فرمانده نیروی دفاع رژیم صهیونیستی طرح عملی را قالب ریزی کرده است که از سربازان به خدمت گرفته شده در مرزها با توجه به پیشروی شورشیان به سمت اسرائیل، محافظت به عمل می آورد. نگرانی عمده فرماندهان از حملات مسلحانه به سربازان است. زیرا که حمله های مشابه این چنینی زمانی که سربازان کارگر اسرائیلی مشغول ساخت حصار در مرزهای صحرای سینا و جداکردن اسرائیل از مصر بودند، نیز رخ داد.
نیروی دفاع هم چنین شروع به نصب سیستم های هشدار دهنده که با کوچکترین تماسی به صدا درمی آید، کرده اند. ضمناً نیروهای جدیدی که به مرزها فرستاده می شوند می بایستی در نزدیکی توپخانه های اسرائیل گشت زنی کنند.
رژیم صهیونیستی، "پیشروی شورشیان تا بلندای جولان را حاکی از تضعیف روزافزون بشار اسد" می داند. این درحالی است که در فیلم های گرفته شده از شورشیان سوریه، معارضان می گویند:« 40 سال است که حتی یک گلوله هم در این سرزمین شلیک نشده است. 40 سال است که حتی یک گلوله به سمت اسرائیلی ها شلیک نشده است».
برچسب ها: سوریه ، اسرائیل ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.