اختتامیه دومین جشنواره سراسری جلوه‌های قرآنی در نشریات مکتوب و دیجیتال و رسانه های قرانی «آیات» شنبه 19 اسفندماه به طور زنده از شبکه رادیویی قرآن بر روی آنتن می رود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رادیو قرآن؛  مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری جلوه‌های قرآنی در آیینه نشریات مکتوب و دیجیتال  و رسانه های قرآنی «آیات» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی کشورشنبه 19 اسفندماه  در تالار همایش‌های برج آزادی برگزار می‌شود.
در این مراسم  که به طور زنده از رادیو قرآن پخش می شود از رسانه‌های برتر، چهره‌های قرآنی (قرآن یاوران) و خبرنگاران برگزیده در بخش‌های مختلف مقاله، شعر، عکس (خبری و گزارش تصویری)، خبر و گزارش، داستان کوتاه و داستانک با موضوعات قرآنی ؛ رسانه برتر قرانی در حوزه صدا و سیما و برنامه برتر قرانی تجلیل خواهد شد.
در دومین جشنواره سراسری جلوه های قرآنی در آیینه نشریات مکتوب و دیجیتال «آیات» که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد، بیش از 27 هزار اثر مورد ارزیابی داوران قرار گرفت.
گفتني است؛ علاقه‌مندان می توانند از ساعت 18  و 40 دقيقه  تا 21 این مراسم را  به  طور زنده برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن بشنوند. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار