در بيانيه تجمع اعتراض آميز علما، طلاب و روحانيون نسبت به كشتار شيعيان بي گناه پاكستان آمده است: در کشتار شیعیان پاکستان، وهابیان و آنان که به نام اسلام، بدترین رفتارها را نشان می‌دهند، شماری از بی گناهان را به خاک و خون کشیدند تا آمریکا و اربابان خونخوار خویش را خشنود سازند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، صبح امروز تجمع اعتراض‌آميز علما، طلاب و روحانيون حوزه‌هاي علميه تهران نسبت به كشتار شيعيان بي‌گناه پاكستان با حضور "حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي" رئيس سازمان بازرسي كل كشور برگزار شد.

روحانيون، طلاب و علماي معترض كه به دعوت آيت‌الله مهدوي‌كني اين تجمع را برگزار کردند، در پايان ضمن صدور بيانيه‌اي كشتار شيعيان بي‌گناه پاكستان را محكوم كردند.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

همواره و به ویژه در سال اخیر، ترور و کشتار مردم مظلوم، یکی از ابزارهای دشمنان برای تفرقه افکنی در امت اسلامی بوده است تا به خیال واهی خویش، به اهداف پوشالیشان جامه عمل بپوشانند و مقاصد پلیدشان را عملی سازند.

این بار و در جنایتی دیگر، دست وهابیان اسلام ستیز و دست پروردگار استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکا، انگلیس و اسرائیل‌،‌به خون شماری از شیعیان بی دفاع پاکستان آلوده شد. 

در کشتار شیعیان پاکستان، وهابیان و آنان که به نام اسلام، بدترین رفتارها را نشان می دهند، شماری از بی گناهان را به خاک و خون کشیدند تا آمریکا و اربابان خونخوار خویش را خشنود سازند.

مع الاسف، این بار نیز همانند جنایات پیشین وهابیان و نوکران استکبار جهانی، شاهد بودیم که کوردلان نورگریز، بی توجه به آنچه آموزه های عقلانی اسلام بیان می دارد، کشتار بی رحمانه مردم مظلوم توسط گروه های تروریست وهابی را در دستور کار خود قرار داده اند که این حرکت چیزی نیست که به آسانی بتوان از کنار آن گذشت.

خبر واقعه کشتار شیعیان کویته پاکستان موجبات تأسف و اندوه هر انسان آزاده ای است و این حادثه خونبار دل هر انسانی را به درد می آورد به راستی تروریست های وهابی با عقاید متحجرانه و قشری خود تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در پاکستان برای چه آتش می افروزند و تردیدی نیست که هدف از این فتنه سازمان یافته، ایجاد تفرقه در میان مسلمانان و تبدیل روح برادر دوستی به برادر کشی است تا به این طریق بتوانند به اربابان خود خوش خدمتی کرده و جیره و مواجب بیشتری از آنان دریافت نمایند.

اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه استان تهران ضمن محکومیت حوادث خون بار پاکستان و سکوت خیانت برای سازمان به اصطلاح حقوق بشر و عرض تسلیت به حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای دام ظله، مراجع عظام تقلید و خانواده های داغدار و بازماندگان این حادثه خون بار، خواستار:

1-محکومیت جهانی این عمل شنیع و  ضد بشری توسط مجامع بین المللی

2-پیگیری جدی این موضوع از طریق نهادهای بین المللی و به ویژه دولت پاکستان و محاکمه عاملان آن و برقراری امنیت کامل خصوصا در مناطق شیعه نشین

3-واکنش مناسب و مجدانه مقامات حقوقی و قضایی نظام مقدس جمهوری اسلامی

4-اتحاد مسلمان جهان حول محور تعالیم روح بخش و وحدت آفرین اسلام ناب محمدی در جهت ناکام ساختن دشمنان در دستیابی به اهدافشان

5-روشنگری وعاظ و مبلغین و دستگاه های تبلیغاتی به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شناساندن افکار خطرناک و پلید وهابیت

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار