عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به تعرض صهیونیست‌ها به نمازگزاران مسجدالاقصی گفت: رژيم صهيونيستي با مشاهده گسترش بيداري اسلامي در منطقه و به‌ويژه بعد از شکست در جنگ غزه، اقدامات خرابکارانه خود را افزايش داده است، در حالي که سازمان ملل هيچ واکنشي به اين جنايات نشان نمي‌دهد.

"حجت‌الله خدايي‌سوري" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعرض صهیونیست‌ها به نمازگزاران مسجدالاقصی گفت: رژيم صهيونيستي با مشاهده گسترش بيداري اسلامي در منطقه و به‌ويژه بعد از شکست در جنگ غزه اقدامات خرابکارانه خود را افزايش داده است، در حالي که سازمان ملل هيچ واکنشي به اين جنايات نشان نمي‌دهد. 

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي افزود: رژيم صهيونيستي با اقدامات اين‌چنيني از يک طرف به دنبال خوراک تبليغاتي در داخل بوده و از جهتي نيز مطرح شدن در رسانه‌هاي جهاني را مد نظر قرار دارد. 

نماينده سلسله و دلفان در خانه ملت ادامه داد: سازمان ملل در برابر تعرضات صهيونيست‌ها واکنشي نشان نداده است، چرا که اين سازمان تحت تأثير اعضاي شوراي امنيت قرار داشته و نمي‌تواند مستقل عمل کند. 

وي در پايان خاطرنشان کرد: آمريکا به‌عنوان يکي از اعضاي شوراي امنيت، از حاميان رژيم صهيونيستي بوده و  نفوذ اعضاي شوراي امنيت در  اين سازمان، سبب گزينشي عمل کردن اين سازمان در موارد متعدد شده است. 

گفتني است، نظامیان صهیونیستي روز گذشته پس از برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی، با یورش به نمازگزاران، شماری از آن‌ها را مجروح و زخمی کردند.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار