محورهای مسدود امروز از سوی مرکز مدیریت راه های کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راههای کشور، محور شمشك به ديزين در استان البرز، بدليل بارش برف و كولاك،‌ تا اطلاع ثانوي مسدود بوده و امكان دسترسي به پيستهاي اسكي وجود ندارد.
محور فرعی پونل - خلخال در استان اردبيل بعلت بارش برف و احتمال سقوط بهمن تا اطلاع ثانوي مسدود است.
تردد تريلرها تا "15 فروردین 92" از محور بروجن- لردگان در استان چهارمحال و تردد تریلرها از 25" اسفندماه 91" تا"17 فروردین 92" از محور ایذه – دهدز – شهرکرد، ممنوع است.
محور اصفهان –شهركرد حدفاصل زرين شهر-پليس راه (كيلومتر 4 از زرين شهر) بدليل نصب سازه پل تا فردا، از ساعت 7:30 الي 16  عبور وسايل نقليه با محدوديت و رعايت جوانب احتياط و كاهش سرعت و تردد از كنار گذر احداثي انجام مي‌شود.


کمربندی شرقی کرمانشاه تا 20 اسفند، یکشنبه تا 3شنبه از ساعت 11 الی14 مسدود و مسير جایگزین کمربندی غربی است.
آزادراه قزوين ـ كرج واقع در استانهاي قزوين و البرز‏، بدليل بهسازي مسير، تا پايان سال جاري، دو لاين در دست تعمير بوده و عبور وسايل نقليه با محدوديت و رعايت جوانب احتياط و كاهش سرعت انجام مي‌شود.
محور مينودشت-تنگراه(محدوده سه راهي كلاله-جنگل گلستان)واقع در استان گلستان بدليل انجام عمليات تعريض تا فردا،عبور وسايل نقليه با محدوديت و رعايت جوانب احتياط و كاهش سرعت انجام مي شود.
بزرگراه شهيد كلانتري واقع در استان آذربايجان غربي تا فردا، بدليل عمليات احداث تقاطع غير هم سطح محدوده كيلومتر 300+9 ، تردد با محدوديت و رعايت جوانب احتياط از طريق جاده كنارگذر احداثي انجام مي شود.
برچسب ها: برف ، تردد ، ترافیک ، محور ، جاده ، مسدود ، محدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار