يک کارشناس سياست خارجي گفت: استعمارگران مانند سگ گزنده‌اي هستند که در صورت عقب گرد در برابرشان، آن‌ها جلوتر مي‌آيند البته ايران با مقاومت و پايداري کليه نقشه‌هاي استکبار جهاني را خنثي کرده است.

محمد بهاري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران درباره اعمال تحريم‌هاي بيشتر بر عليه ايران توسط کشورهاي اروپايي به بهانه نقض حقوق بشر در ايران، گفت: کشورهاي اروپايي به‌دنبال حل نشدن پرونده هسته‌اي ايران هستند و همواره منافع خود را نفاق‌افکني و فرافکني جستجو مي‌کنند.

وي تصريح کرد: غرب به‌دنبال بسيج کردن کليه کشورها بر عليه ايران است چرا که آرامش منطقه به نفع مستکبران نيست.

اين کارشناس سياست خارجي در ادامه اظهار داشت: مزدوران حقوق بشر از اينکه مي‌بينند روند مذاکرات ايران و گروه 1+5 مثبت بوده با ايجاد بهانه‌هايي مثل نقض حقوق بشر به‌دنبال فشارهاي بيشتر بر ايران هستند تا بتوانند به افکار زياده‌خواهانه خود جامه عمل بپوشانند.

وي ادامه داد: تهمت نقض حقوق بشر در حالي به ايران نسبت داده مي‌شود که مستکبران چشم خود را بر نقض حقوق بشر در عربستان و بحرين بسته‌اند.

بهاري با بيان اينکه اگر تمامي مسائل حل شود باز هم غربيان مسئله ديگري را مطرح مي‌کنند، خاطرنشان کرد: استعمارگران مانند سگ گزنده‌اي هستند که اگر در برابرشان عقب روي آن‌ها جلوتر مي‌آيند البته ايران با مقاومت و پايداري کليه نقشه‌هاي استکبار جهاني را خنثي کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتحادیه ، اروپا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار