رئیس ستاد اقامه نماز کشور بر توجه حداکثری طلاب و روحانیون دینی درخصوص استفاده از شیوه های نوین در ارشاد و تبلیغ مبانی قرآنی و دینی تأکید کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حجت الاسلام قرائتی گفت: بهره مندی از شیوه های نوین آموزشی و پرهیز از فعالیت های بی پایه و اساس در خصوص ترویج آموزه های قرآنی و مبانی دینی از جمله نیازهای کنونی جامعه اسلامی برای حرکت روبه جلو بوده و باید همواره این مهم مد نظر قرار گیرد.
وی افزود: طلاب در دنیای امروزی با توجه به سرعت انتقال اطلاعات مسئول هستند و باید برای انجام درست مسئولیت شان نسبت به علوم مختلف آگاهی کافی داشته باشند.
رئیس ستاد اقامه نماز اضافه کرد: تفسیر قرآن همانند بنایی است که هر چه پیش می ‌رود، روند ساختمان تکامل بیشتری می‌ یابد، لذا توجه به علم تفسیر ذهن انسان را بازتر می ‌کند و این مهم نیازمند به روز رسانی تفسیر آیات الهی است.
وی همچنین گفت: طلاب نباید برای نمره و مدرک درس بخواند، بلکه باید خالصانه و تنها برای انجام رسالت و وظیفه تلاش نموده و در بحث ارشاد نیز قبل از همه از خود و اطرافیان نزدیکشان شروع کنند تا سخنانشان بر اطرافیان دور نیز اثر گذار باشد./س
برچسب ها: طلاب ، دینی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.