رئیس کمیته امداد شهرستان جم از توزیع 10 تن برنج بین مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مسلم انیژپور صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف به ویژه در آستانه عید نوروز امری مهم است و کمیته امداد در این مسیر تلاش می‌کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از توزیع 10 تن برنج بین مددجویان کمیته امداد شهرستان جم خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز کمیته امداد این شهرستان فعالیت‌هایی را در راستای حل مشکل مددجویان به ویژه مشکلات معیشتی انجام داده است.

انیژپور افزود: از جمله کمک‌های صورت گرفته می‌توان به توزیع 10 تن برنج بین مددجویان اشاره کرد که از این کمک‌ها یک‌هزار خانوار بهره‌مند شدند.

وی از ارائه خدمات متنوع به سایر مددجویان خبر داد و گفت: این کمک‌ها شامل تعمیر مسکن، ارائه سبد غذایی، پوشاک و... است که طبق نیاز به مددجویان تحت حمایت داده می‌شود.

انیژپور عنوان کرد: خدمت‌رسانی به فرزندان دانش‌آموز و دانشجوی مددجویان نیز از دیگر فعالیت‌های این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از معافیت 55 مددجو در شهرستان جم از شهریه دانشگاه خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: با توجه به ضرورت کمک به دانشجویان، معافیت شهریه دانشگاه به 55 دانشجو تحت حمایت و طبق بررسی از وضعیت مالی و معیشتی خانواده‌های این دانشجویان انجام شده است.

وی افزود: از دیگر کمک‌هایی که کمیته امداد برای تحصیل به دانشجویان ارائه می‌کند کمک هزینه خرید کتاب، برگزاری مشاوره‌های تحصیلی و خانوادگی همچنین اردوهای مختلف فرهنگی، ورزشی و آموزشی است.

انیژپور یادآور شد: امیدواریم دانشجویان با موفقیت در درس و شروع کسب و کار بتوانند موجب خودکفایی خانواده‌هایشان شوند.
برچسب ها: برنج ، جم ، عسلویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.