استاندار مرکزی از حضور رئیس جمهور در 5 شنبه هفته آینده در استان مرکزی خبر داد.

 

شعبانی فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاهخبرنگاران اراک، گفت: رئیس جمهور روز 5 شنبه آینده برای افتتاح پروژه­های نفتی در پالایشگاه امام خمینی (ره) به استان مرکزی سفر می‌کند.

وی افزود: پروژه نفت پالایشگاه امام خمینی (ره) از لحاظ تکنولوژی در سطح دنیا بی‌نظیر استو توسط دانشمندان ارزشمند ایران اسلامی در حوزه نفت به بهره برداری می­رسد.

شعبانی فرد گفت: آمریکا در روز 30 هزار بشکه مازوت را تبدیل به بنزین می­کنند در حالی که در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند برای اولین بار در جهان 75 هزار بشکه مازوت به بنزین تبدیل می­شود.

ویبا بیان اینکه از دیگر برنامه­های رئیس جمهور افتتاح و بهره برداری از 11 هزار مجتمع مسکونی در سراسر استان است گفت : افتتاح 27 هزار مسکن روستایی که در مدت چهار سال ساخته شده و به دست رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

استاندار مرکزی گفت: افتتاح کمربندی شمالی شماره یک از کارچان به شهر شازند، پل بسیج و کنارگذر از دیگر برنامه­هایی است که در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : سفر دوم رئیس جمهور در فروردین ماه سال آینده برای بهره برداری از چند طرح در استان مرکزی صورت خواهد پذیرفت که از آنجمله آنها می­توان به افتتاح کارخانجاتو یک ایستگاه ویژه اشاره کرد.

شعبانی فرد گفت: با توجه به یک روزه بودن سفر رئیس جمهور برنامه­ای برای استقبال مردمی نخواهیم داشت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.