ناهماهنگی بازیکنان ، نفت آبادان را مقابل داماش در رشت متوقف کرد و داماشی ها با امید سه امتیاز بازی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرگاران گیلان ، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست 3 بر یک تیمش در مقابل داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت با اشاره به تلاش بازیکنان نفت در این دیدار گفت: تیم صنعت نفت نتوانست در این دیدار سه امتیاز بازی را کسب کند

علی فیروزی افزود : ما به دلیل غیبت دو بازیکن اصلی خط دفاعی خود، تا حدی در این منطقه دچار مشکل بودیم و چند فرصت خوب را از دست دادیم و تیم داماش از این فرصت ها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: روند کند بازی بازیکنان نفت پس از گل نخست را یکی دیگر از دلایل شکست در برابر داماش اعلام کرد و یاد آور شد : اگر کنترل بازی را بدست می گرفتیم ، می‌توانستیم بازهم به گل برسیم.

مربی تیم داماش گیلان هم پس از کسب سه امتیاز بازی دیروز در گفتگو با خبرنگاران داماش از وضعیت امیدوارکننده‌ تیم در مقابل حریفان خبر داد.

افشین ناظمی با ابراز رضایت از کسب پیروزی در برابر نفت آبادان، گفت: پیش از رویارویی دیروز با برنامه‌ریزی برروی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کردیم و دستورات کادر فنی به خوبی در زمین اجرا شد.

مربی تیم داماش گیلان اظهار امیدواری کرد : این تیم بتواند در بازی‌های آینده با همین وضعیت خوب ظاهر شود.

وی، با بیان اینکه تیم فوتبال صنعت نفت برای پیروزی به میدان آمده بود، خاطرنشان کرد: این تیم موفق شد نخستین گل بازی را هم به سود خود به ثمر برساند اما پس از دریافت این گل بازیکنان تیم داماش گیلان بازی را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های خوبی و پیروز میدان شدند /س
برچسب ها: باخت ، نفت ، برد ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.