فرماندار ماکو گفت: شهرستان ماکو به 65 درصد از تعهدات خود در زمینه اشتغال در سال جاری جامه عمل پوشانده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حمید احمدیان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری ماکو که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: شهرستان ماکو در زمینه تعهد اشتغال به خوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه باید به تعهد اشتغال این شهرستان تا تیر ماه سال آینده جامه عمل بپوشانیم، تصریح کرد: سهم اشتغال ماکو 3 هزار و 265 شغل است که برای تحقق این میزان شغل تمام مسئولان این شهرستان در تلاش هستند.

فرماندار ماکو با اشاره به تحقق 65 درصدی این میزان شغل، افزود: برای این منظور باید از تمام توان بهره گیریم.

وی با بیان اینکه شهرستان ماکو در این زمینه به خوبی وارد عمل شده است، گفت: بیش‌ترین سهم از اشتغال این شهرستان را بخش کشاورزی، صنعت و معدن و کمیته امداد به خود اختصاص داده است.

احمدیان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال به کار می‌بریم، اظهار داشت: در این راستا لازم است تا تمام دستگاه‌هایی اجرایی این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد و اداره بهزیستی این شهرستان نیز سهم به سزایی در ایجاد اشتغال دارند، تصریح کرد: مهارت‌آموزی یکی از مؤلفه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود تا از طریق آن بتوانیم در این زمینه گام برداریم.

فرماندار ماکو با بیان اینکه برای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی اقدامات درخوری در حال انجام است، افزود: این اقدامات علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه توانمند شدن خانوارهای زیر پوشش این نهاد را نیز میسر می‌کند./س

برچسب ها: ماکو ، اشتغال ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.