مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: 12 طرح خارجی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در حال فعالیت هستند.

سیداحمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: هر سرمایه‌گذار خارج از آذربایجان غربی که برای سرمایه‌گذاری در این استان اقدام کند، شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی موظف است زمین مناسب را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی طرح‌های خارجی در آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: 12 طرح خارجی که در آذربایجان‌غربی در حال فعالیت هستند برای بیش از 200 نفر اشتغال مستقیم و 800 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده‌اند.

موسوی به میزان کل سرمایه‌گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی اشاره کرد و اذعان داشت: از ابتدا تاکنون 683 قرارداد پیمان کاری برای اجرای پروژه‌های مختلف و با اعتبار نزدیک به 600 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی مختلف استان بسته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: در حوزه تأمین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی تا سال 84 حدود 36 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط شرکت انجام شده است و این سرمایه‌گذاری در هشت سال اخیر به 550 میلیارد ریال رسیده است.

وی به هزینه صرف شده در احداث شهرک فن‌آوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه اشاره کرد و گفت: از سال 79 تاکنون 88 میلیارد ریال برای ساخت برج خدمات فن‌آوری و کسب و کار و همچنین زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک اعتبار هزینه شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.