قیمت نفت خام و طلا در بازارهای آسیایی در مقایسه با روز گذشته نوسان داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه تلویزیونی ان اچ کی، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه آوریل با کاهش بیست و دو سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نود و یک دلار و چهل و یک سنت در هر بشکه رسیده است. 

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با هجده سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و ده دلار و نود و پنج سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می شود.

قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا با پنج دلار و هشتادو پنج سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و پانصد و هفتادو هشت دلار و سی و هشت سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با شصت و چهار ممیز سی و پنج صدم درصد افزایش در قیمت معادل سی و یک سنت به ارزش بیست و هشت دلار و هشتاد و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و پانصد و نود و هفت دلار و بیست و هفت سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته پانزده دلار و چهل و پنج سنت افزایش داشته است./عب
برچسب ها: نفت ، طلا ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار