نناد لالوویچ رئیس موقت فیلا برای ایجاد شرایط آرام در کشتی دنیا به دیدار رافائل مارتینتی رئیس پیشین فیلا رفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، لالوویچ پس از برکناری مارتینتی در جلسه هیئت رئیسه فیلا در پوکت تایلند بعنوان رئیس موقت فیلا انتخاب شد.
در این دیدار مارتینتی که سالها بعنوان رئیس فیلا همکاری داشته، اعلام کرده است که مانند همیشه آماده کمک به رشته کشتی است.
 
لالوویچ نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هدفش حفظ کشتی در المپیک در کنار 25 رشته دیگر است، اظهار داشت: دراین راه خواهان همکاری تمامی کشورهای عضو فیلا هستیم.
در این خبر همچنین آمده است که فدراسیون جهانی کشتی در صدد است که بزودی کنگره فدراسیون جهانی کشتی را برای تعیین رئیس جدید فیلا برگزار کند که زمان آن به زودی به تمامی فدراسیون های ملی اعلام می شود.
 
همچنین، فدراسیون جهانی کشتی در راستای ایجاد شرایط مورد نظر کمیته بین المللی المپیک گامهایی همچون اضافه کردن قهرمانان و ورزشکاران به کمیته اجرایی فیلا، افزایش مشارکت زنان در تمامی زمینه ها از جمله مسائل اجرایی فیلا را برداشته است و در حال تغییر قوانین در مقررات کشتی برای جذاب کردن هرچه بیشتر این رشته، آسان کردن قوانین آن برای تماشاگران و ایجاد شرایط تجاری بهتر است.
لالوویچ رئیس موقت فیلا در این زمینه گفته است" ما تصمیم کمیته بین المللی المپیک را فرصتی می دانیم برای بهبود شرایط کشتی و تقویت جنبش المپیک و برای تحقق این اهداف تمام تلاش خود را بکار می بریم"./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار