سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک گفت: بودجه باید براساس ضابطه تقسیم شود؛ نه اینکه اگر رئیس جمهور به استانی رفت یک بودجه داده شود و به یک استان که نرفت، بودجه نرسد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمد‌حسن قدیری ابیانه در همایش انتخابات 92 و تأثیر آن بر اقتصاد ایران که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار شده بود، اظهار داشت: مردم ایران جزو پرمصرف‌‌ترین مردم جهان هستند.

وی ادامه داد: البته کاپیتان کشتی جمهوری اسلامی باید قوی باشد، اما این کشتی همانند پارویی است که تمام مردم باید پارو بزنند و کمک کنند تا این کشتی حرکت رو به جلو داشته باشد.

سفیر سابق ایران در گواتمالا، با بیان اینکه برای ریاست جمهوری ولایت‌مداری کف است و کافی نیست، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید پایدار در ولایت‌مداری باشد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: ما توقع اینکه یک رئیس جمهور معجزه کند را نداریم، چراکه باید همه تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: دولت حق ندارد برای رأی آوردن و انتخابات وعده‌هایی بدهد که عواقب آن چندین سال بر روی دوش مردم باشد.

کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه افزود: به نظر بنده، دادن پنج هکتار زمین و پنج برابر کردن یارانه برای رأی آوردن درست نیست.

وی اضافه کرد: فتنه 88 دشمنان را امیدوار به تلاش علیه نظام کرد و تنها راه برداشتن تحریم‌ها ناامیدی دشمن از تأثیرگذاری تحریم‌ها بر ملت ایران است.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه تحریم‌ها برای ناامیدی مردم از نظام است، ابراز داشت: هر چند وزیر امور خارجه عنوان کرده که تحریم‌ها کم می‌شود، اما بنده می‌گویم که تحریم‌ها تشدید می‌شود و حتی تهدید هم در ایام انتخابات گسترش می‌یابد.

وی با بیان اینکه رابطه ایران با امریکا هیچ سودی ندارد، اذعان داشت: ایران مدت زیادی با انگلیس ارتباط داشت، اما این کشور پای کدام مسئله علیه ایران را امضا نکرده است؟

سفیر سابق ایران در استرالیا با اشاره به بودجه سال 92 خاطرنشان کرد: بودجه باید براساس ضابطه تقسیم شود؛ نه اینکه اگر رئیس جمهور به یک استانی رفت یک بودجه داده شود و به یک استان که نرفت، بودجه نرسد.


برچسب ها: سفیر ، سابق ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.