طی مراسمی درمحل آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران ۱۳۰مدرسه به امکانات مینی تنیس مجهز شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران: در این مراسم کیومرث هاشمی معاونت ورزش و سلامت آموزش و پرورش ، بابولی مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ،مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان، ریاست آموزش و پرورش منطقه ۱۹ و معلمین ابتدایی و جمعی از پیشکسوتان و خانواده تنیس حضور داشتند تا ۱۳۰ مدرسه تهران به لوازم مینی تنیس تجهیز شوند.

درابتدای این مراسم سید احمد موسوی ریاست محترم آموزش و پرورش منطقه ۱۹ به مهمانان خیر مقدم گفت و پس از آن مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان در خصوص تجهیز مدارس استان تهران اظهار داشت: با حمایت وزارت آموزش و پرورش و حمایت مهندس شایسته رشته تنیس  وارد مدارس شد که به اعتقاد من این کار ارزشمندی است و سال گذشته با پیگیری این عزیزان انجمن تنیس مدارس به ثبت رسید و بهشته دادگر نیز به عنوان مسئول انجمن انتخاب شد. همچنین در ادامه این مراسم شایسته افزود: با هدف گسترش هر چه بیشتر تنیس در مدارس ما با صرف هزینه ای در حدود ۲۰۰ میلیون تومان تصمیم گرفتیم تا هزار مدرسه در کشور را به این امکانات تجهیز کنیم ، این امکانات از خارج از کشور خریداری شده است و با وجود اینکه صرف این هزینه بارمالی زیادی برای فدراسیون داشت اما با توجه به اعتقادی که داریم این مبالغ را هزینه کردیم تا به رشد و پیشرفت این رشته کمک کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی فدراسیون حمایت از تنیسورهای رده سنی پایه است به همین دلیل معتقدیم با همکاری ۲ جانبه بین فدراسیون و آموزش و پرورش می توانیم گام های بزرگی را برداریم و اثرات آن را در آینده ببینیم که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر شاهد موفقیت های تیم های پایه در میادین بین المللی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه امروز انجمن تنیس مدارس بسیار جدی است به همین دلیل بنده از این انجمن می خواهم که این برنامه را به صورت جدی پیگیری کند و تنها این مراسم به صورت نمادین نباشد و می بایست با پیگیری خوانواده تنیس راه پیشرفت هر چه بیشتر این رشته فراهم شود.

همچنین هاشمی نیز در خصوص اجرایی شدن این طرح گفت: ما افتخار می کنیم که این مراسم در حضور پیشکسوتان برگزار شد و با اجرای این طرح استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم ، توسعه تنیس در مدارس کمک بزرگی به پیشرفت این رشته می کند .

وی یاد آور شد: در صورت اجرای این طرح شاهد رشد تنیس خواهیم بود ومی بایست انجمن تنیس مدارس نظارت دقیق تری بروی این طرح داشته باشد و تنها شاهد حرکتی نمادین نباشیم و امیدوارم با ادامه این روند علاقه مندی را در بین خانواده های ایرانی پرورش دهیم.

هاشمی تصریح کرد: این اقدامات بسیار ارزشمند است و اینکه فدراسیون تنیس در گسترش هر چه بیشتر این رشته در بین علاقه مندان پیش قدم شده است جای قدردانی دارد و امیدوارم به زودی نتایج مثبت آن را شاهد باشیم .

یاد آور می شود: در پایان این مراسم مسئولان از یکی از مدارس منطقه ۱۹ که به امکانات مینی تنیس تجهیز شده است بازدید کردند که تاکنون در استان ۲۱۰ مدرسه و در استان مرکزی ۶۳ مدرسه به تتجهیزات مینی تنیس مجهز شدند./با
برچسب ها: مدارس ، تهران ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار