تشکل پیشکسوتان و طلایه‌داران ورزشکاران نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور مسئولان لشکری طی مراسمی انجام شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، همایش تجلیل از پیشکسوتان و طلایه‌داران ورزشی نیروهای مسلح، صبح امروز(17 اسفند) در سازمان حج و زیارت برگزار شد.  
 
در این همایش، "امیر مرادیان" دبیر همایش گرامیداشت تکریم زحمت‌کشان عرصه ورزش نیروهای مسلح، شناسایی استعداد بازنشستگان این عرصه به منظور بهره‌برداری از توانایی آنها در کشور، سازماندهی فعالیت‌های مرتبط با ورزش با استفاده از تجارب بازنشستگان ورزشی نیروهای مسلح و ایجاد تشکل سازمانی مردم‌نهاد در این زمینه برای حفاظت از دستاورد و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از اهداف این همایش بر شمرد.
 
همچنین "امیر عزتی" با سپاس از برگزاری این همایش آن را کار ارزشمندی دانست و گفت: با این کار استعداد‌ها و توانایی‌های بازنشستگان ورزش نیروهای مسلح منسجم شده و با استفاده از آنها نوعی هم‌افزایی در جهت بهبود امور ورزشی کشور ایجاد خواهد شد.  
 
لازم به ذکر است؛ امیر سرتیپ عزتی معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار علیرضا تمیزی رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، سردار باران‌چشمه مسئول تربیت بدنی نیروهای مسلح، سردار آجرلو و سردار درخشان و تنی چند از مقامات لشکری در این همایش حضور داشتند.  
 
گفتني است؛ این همایش از سوی سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی نیروهای مسلح برگزار شده بود كه  در پايان با اعطای لو‌ح‌های تقدیری از پیشکسوتان، جانبازان و خانواده‌های عرصه ورزشی نیروهای مسلح، تشکر و قدردانی به عمل آمد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تجلیل ، امیر ، عزتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار