رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: شهداي زن حقايقي بودند كه در بيان آن ها غفلت شده جريان عظيم شهدا بسياري از انحرافات جامعه در مورد زن را شست و شو مي دهد و حقيقت زن مسلمان انقلاب اسلامي را به جهانيان مي نمايند.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد رضا نقدي عصر امروز در كنگره ملي 7 هزار زن شهيد كشور كه در تالار وحدت برگزار شد، برگزاري اين كنگره را فرصتي را براي شناخت گنجينه ارزشمند شهداي زن برشمرد و اظهار داشت: پيام نوراني و پرمغز امام خامنه‌ای (مدظله العالي) فصل جديدي در رابطه با جايگاه زن در كشور رقم مي زند كه  مي تواند به بيانات افتخار آفريني هاي آنان و روشنگري جايگاه زن مجاهد مسلمان ايران بپردازد.

وي افزود: نظريه پردازي درباره الگوي منحصر به فرد زن مسلمان ايران راه را براي نسل جديد باز خواهد كرد تا از اين گنجينه عظيم ره توشه برگرفته و راه نوراني كه زنان شهيده با افتخار و عزت تا امروز براي ملت ايران آفريدند ادامه دهند.

سردار نقدی پيام مقام معظم رهبري ( مدظله‌ العالي) به كنگره 7 هزار زن شهيد را مهر بطلاني بر تفكر شرق و غرب راجع به زن دانست و تصريح كرد: غرب و شرق بيان ناتوان و ناقصي در رابطه با حقيقت زن دارند اما زن مسلمان آزادي خواه و پيشرو در انقلاب اسلامي معنا شده است كه شعرا، ادبا، نويسندگان و رسانه هاي كشورمان بايد به ميدان آمده و اين ظرفيت عظيم را با هنر زيباي خود ماندگار كنند.

وي در پايان با تاكيد کرد: شهداي زن حقايقي بودند كه در بيان آن ها غفلت شده جريان عظيم شهدا عظيم شهدا  بسياري از انحرافات جامعه در مورد زن را شست و شو مي دهد و حقيقت زن مسلمان انقلاب اسلامي را به جهانيان مي نمايند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، نقدی ، کنگره ، شهید ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار