ده دستگاه کاميون حامل سلاح که قطر براي گروههاي تروريستي مسلح در سوريه فرستاده است وارد خاک ترکيه شده اند و در انتظار ورود به سوريه هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛ روزنامه خبر صون چاپ ترکيه حقايق جديدي را از همکاري نامحدود بين دولت ر جب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه و قطر در حمايت از افراد مسلح تروريست در سوريه منتشر کرده است .

اين روزنامه فاش کرد ده دستگاه کاميون از گذرگاه جلوه گزو در اسکندرون عبور کرده اند . اين کاميونها براي تروريستها فرستاده شده اند .خبرصون نوشت نقش ترکيه در حمايت از گروههاي تروريستي باعث کشته شدن چهارده شهروند ترک در گذرگاه جلوه گُزو  شد.

اين در حالي است که منابع محلي در اسکندرون تأييد کردند ده دستگاه کاميون حامل سلاح که از قطر آمده اند در بارنامه  هاي رسمي خود اعلام کرده بودند حامل کمکهاي تجاري براي اهداف انساني بودند و با سازمانهاي بشردوستانه بين المللي ارتباط دارند.

اين کاميونها در اين گذرگاه حضور دارند و منتظر فرصت مناسب هستند تا به خاک سوريه وارد شوند و سلاحها به دست باندهاي مسلح رسانده شود .بنابراين خط مشي اردوغان و طرحهاي عثماني جديد اش براي نابودي سوريه با صدور تروريسم به منظور کشتن سوريها  ادامه  دارد .ديگر بر کسي پوشيده نيست که قطر در ريختن خون سوريها دست دارد.




برچسب ها: ترکیه ، سلاح ، قطر ، کامیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار