عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: ما توقع مان از مسئولین این است كه خود وحدت را حفظ كنند تا شرایط لازم برای وحدت در سایر عرصه ها به خوبی فراهم شود.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الإسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی در سومین نشست اجلاسیه سیزدهم مجلس خبرگان رهبری در ابتدا از حضور چشمگیر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی كرد. همچنین از گروه مذاكره كننده با گروه 5+1 برای برگزاری نشست های متعهد برای حل و فصل مسأله هسته ای جمهوری اسلامی، به خاطر منطقی بودن و مقتدرانه و مبتكرانه بودن، تقدیر و تشكر نمود.
 
این نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه زاهدان در بخش دیگری از نطق خویش، گزارشی مختصر از وضعیت استان سیستان و بلوچستان  ارائه داد و اظهار داشت: بحمد الله با حضور به موقع مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی، توطئه هایی كه از سوی برخی گروهك های سلفی و افراطی، سر می زند، به خوبی دفع شده و در این بین باید از سربازان گمنان امام زمان (عج) كه امنیت آن منطقه را فراهم می آورند به واقع، قدردانی ویژه به عمل آورد.
 
حجت الإسلام و المسلمین سلیمانی، ضمن نام بردن از برخی گروه های منحرف و فتنه گر در مرزهای شرقی كشور، خطر دشمنان و كارهای برهم زننده وحدت مستحكم شیعه و سنی را به شدت محكوم كرده و گفت: ما توقع مان از مسؤولین این است كه خود وحدت را حفظ كنند تا شرایط لازم برای وحدت در سایر عرصه ها به خوبی فراهم شود.
 
در ادامه رأی گیری برای كمیسیون های پاسداری و حراست از آرمان های رهبری و سیاسی و مالی انجام شد پس از آن "مهندس ضرغامی" در صحن مجلس حضور پیدا كرده و از نقطه نظرات نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و برخی سؤالات ایشان آگاه شد كه نهایتا در جلسه عصر توضیحاتی در این باره خواهد داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار