رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: عوامل تحت امر این حوزه توانستند طی 48 ساعت گذشته 4 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با پرسنلی زحمت کش و دلسوز در تلاشند تا با بالا بردن سطح فرهنگ ترافیکی آرامش را به هموطنان پایتخت نشین در خصوص ترددهای شهری هدیه کنند.

* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 42 ی 459 ایران 78

این مقام مسئول پلیس راهور اظهارداشت: ماموران پلیس راهور منطقه 19  در محدوده آزادگان توانستند بادقت و هوشیاری یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را به شماره پلاک 42 ی 459 ایران 78 که بلاصاحب در کنار خیابان رها شده بود کشف و ضبط نمایند که در نهایت با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری گردید.

*کشف نیسان سرقتی به شماره پلاک 86 د 381 ایران 44

سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب منطقه 5 در خیابان دانش به یک دستگاه خودروی نیسان به شماره انتظامی 86 د 381 ایران 44 که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک می شوند.

وی افزود: به دنبال این موضوع پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص شد خودروی فوق سرقتی است لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 135 تحویل داده شد.

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 68 ق 336 ایران 44

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ابراز داشت: عوامل پلیس راهور فاتب در منطقه 11 یک دستگاه خودروی پراید را جهت اعمال قانون به علت تخطی از سرعت مطمئنه توقیف کردند.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: پس از بررسی مشخص گردید خودروی پراید با شماره انتظامی 68 ق 336 ایران 44 سرقتی است لذا طبق قانون و با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 115 رازی تحویل گردید.

*کشف پژو سرقتی به شماره پلاک 11ن814 ایران 11

این مقام مسئول راهور تهران خاطر نشان کرد: عوامل پلیس راهور فاتب در حین انجام وظیفه در محدوده منطقه 15 به یک دستگاه خودروی پژو به شماره انتظامی 11ن814 ایران 11 که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک شدند.

سرهنگ اسماعیلی اذعان داشت: پس از بررسی خودرو و استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید که خودروی فوق سرقتی است لذا طبق قانون با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری گردید./ز

برچسب ها: خودرو ، سرقت ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار