رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: عوامل پلیس راهور تهران طی 24 ساعت گذشته توانستند 3 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل پلیس راهور تهران با تشدید اقدامات خود و برخورد قاطع با متخلفان که از عاملین اصلی مشکلات ترافیکی و حوادث تلخ رانندگی هستند می کوشند تا ضریب امنیت را در راهها افزایش دهند.

* کشف پیکان سرقتی به شماره پلاک 95 ل 639 ایران 22

این مقام مسئول پلیس راهور تهران گفت: عوامل پلیس راهور منطقه 15 در 15:15 روز گذشته توانستند در خیابان 17 شهریور به یک دستگاه خودروی سواری پیکان با شماره پلاک 95 ل 639 ایران 22 که بلاصاحب رها گشته بود مشکوک شدند.

وی افزود: پس از بررسی و استعلام از سامانه ی آگاهی مشخص گردید که خودروی فوق سرقتی است لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 159 تحویل گردید.

*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 71 س 272 ایران 77
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران اذعان داشت: عوامل پلیس راهور فاتب بزرگراه در ساعت 23:10 شب گذشته در حال گشت زنی در محدوده ی محور شرق به غرب زین الدین به یک دستگاه خودروی سواری پراید به شماره انتظامی 71 س 272 ایران 77 که کنار اتوبان بلاصاحب رها گشته بود مشکوک می شوند.
وی افزود: پس از بررسی مشخص گردید که خودروی فوق سرقتی است لذا خودرو به همراه صورت جلسه و با هماهنگی مرکز پیام به کلانتری تحویل گردید.

* کشف نیسان سرقتی به شماره پلاک 47 د 112 ایران 44
سرهنگ سعید اسماعیلی گفت: عوامل پلیس راهور منطقه 19 در حین گشت زنی با دقت و هوشیاری خود در خیابان احد، به یک دستگاه خودروی سواری نیسان به شماره انتظامی 47 د 112 ایران 44 که بلاصاحب در کنار خیابان رها گشته بود مشکوک شدند.
وی افزود: عوامل پلیس راهور تهران پس از بررسی و استعلام از سامانه ی آگاهی متوجه شدند که خودرو سرقتی است، لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتری 152 تحویل گردید./ز

برچسب ها: کشف ، پلیس ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار