بدنبال کسب موفقیت های تیم های مختلف ورزشی نفت مسجدسلیمان در رقابتهای کشوری و استانی اینک خبر دیگری از کسب یک عنوان افتخار آمیز توسط ورزشکاران این تیم به گوش می رسد .

به گزارش باشگا خبرنگاران خوزستان؛ تیم کاراته سبک  ماتسو شیما نفت مسجدسلیمان که به نمایندگی از استان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کرده بود با جام قهرمانی به خانه بازگشت .
در این دوره از مسابقات تیم نفت مسجدسلیمان نماینده شایسته و ارزنده استان خوزستان  با کسب 6مدال طلا ، 6 مدال نقره و 13مدال برنز به مقام قهرمانی رسید و پس از آن تیمهای فارس به مقام دوم و تهران و کرمان به صورت مشترک به مقام سومی دست یافتند .
مسابقات قهرمانی کاراته اقایان کشور سبک ماتسو شیما در دو رده ی سنی زیر 18 سال و بالای  18 سال به مدت 2 روز در تاریخ دهم و یازدهم اسفند ماه با حضور 18 تیم به میزبانی شهر  شیراز برگزار شد .
نمایندگان استانهای  تهران – فارس – اصفهان – کرمان – خراسان رضوی – سیستان و بلوچستان – مازندران – گلستان – بوشهر – خوزستان (نفت مسجدسلیمان ) – سمنان – یزد – البرز – گیلان – قم – کرمانشاه – زنجان و لرستان در این مسابقات حضور داشتند .
مسابقات رده ی سنی زیر 18سال در اوزان  20- و -25- و 30- و 35- و 40- و 45- و 50- و 55- و 60- و 65- و 70-و 75- و 80- و 85- و 90- و 90+ کیلوگرم  برگزار شد و کاراته کاهای بالای 18 سال نیز در اوزان 60- و 70- و 80-و 90- و 90+ کیلوگرم  با هم به رقابت پرداختند .
اسامی تیم نفت مسجدسلیمان عبارت است از :
مدال طلا : شایان حموله – امیرحسین باقرزاده – علیرضا گل رنگی – هانی باوی – علی علامی –                   محمدرضا عبدالله نیا.
مدال نقره : آرش رباطی – شاهین سبزی – نوذر مددی – مسعود رخ افروز – شایان زاهدی – عرفان محمدی .
مدال برنز : آرش علی زاده – علی سلیمانی – محمد نصیری – پارسا قاسمی – کیان دوستی – مهدی خلجی – محمد حسین عسکری – حسین سالاری – حسین سلطانی – عیسی مسعودی – عبداله قلی پور – رضا اردشیر  قنبری – آرمین باقری .
مربی : شیهان بهرام آذر پیکان
سرپرست : شاهرخ غیاثی
داور منتخب خوزستان در مسابقات : مسعود فیروزی /ع

برچسب ها: جام ، کاراته ، نفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.