برای صعود به کسب سه امتیاز بازی نیاز است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان به خوبی می دانند که این بازی چقدر برای ما مهم است.

پاشایی افزود : تیم صنعت در آستانه صعود قرار دارد و در چنین شرایط بیشتر از گذشته نیاز به حمایت مالی و معنوی مسئولان استانی و شهرستانی است.

وی از غیبت پنج بازیکن تیمش مقابل شهرداری لنگرود خبر داد و تصریح کرد : در این دیدار وفا یعقوبی، صمد مسیح زاده، وحید خازنی، سید کاظم ساداتی و امیر زلیکانی به عنوان بازیکنان مصدوم صنعت ساری هستند.

سرپرست صنعت ساری با اشاره به مصدومیت این بازیکنان گفت: در غیبت بازیکنان باتجربه بازیکنان جوان و خوبی داریم که به شایستگی می توانند جایگزین بازیکنان مصدوم شوند.

پاشایی از آمادگی خوب تیمش در این بازی خبر داد و افزود: پس از پیروزی هفته گذشته مقابل کاسپین قزوین بازیکنان زیر نظر مربیان تمرینات خوبی را سپری کردند و با آمادگی کامل راهی لنگرود شدند.

وی با اشاره از حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان به تیم فوتبال صنعت ساری تصریح کرد: هزینه های رفت و برگشت سفر تیم فوتبال صنعت ساری در لنگرود به عهده اداره کل ورزش و جوانان استان است.

از هفته بیست ودوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم صنعت ساری روز پنجشنبه 17 اسفند در ورزشگاه تختی مهمان شهرداری لنگرود است.

تیم فوتبال صنعت ساری با 36 امتیاز در رده سوم جای دارد و از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است./ع

برچسب ها: بازی ، امتیاز ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.