با موافقت دولت و به منظور توسعه و ارتقاي ظرفيتهاي توليدي در بخش صنعت و معدن، كارگروه توسعه بخش صنعت و معدن تشكيل مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، هيئت وزيران بنا به پيشنهاد رئيس جمهور و به استناد اصول يكصد و بيست و هفتم و يكصد و سي و هشتم قانون اساسي تصويب كرد؛ به منظور توسعه و ارتقاي ظرفيتهاي توليدي در بخش صنعت و معدن، كارگروه توسعه بخش صنعت و معدن متشكل از وزيران صنعت، معدن و تجارت، نفت، نيرو، كشور، امور اقتصادي و دارايي و دادگستري، معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور، روساي سازمانهاي حفاظت محيط زيست و انرژي اتمي ايران، رئيس كل بانك مركزي و مدير عامل صندوق توسعه ملي تشكيل مي شود.

بر اين اساس، تصميم گيري در خصوص امور اجرايي موضوع ياد شده به اعضاي كارگروه به عنوان نمايندگان ويژه رئيس جمهور و تصويب و اصلاح آيين نامه ها و مقررات مربوط به موضوع ياده شده، به وزيران عضو كارگروه تفويض مي شود.
 
همچنين تصميمات و مصوبات اكثريت اعضا يا وزيران عضو كارگروه (حسب مورد) در حكم تصميمات رئيس جمهور و هيئت وزيران بوده و با رعايت ماده(19) آيين نامه داخلي هيئت دولت قابل صدور است.
اين مصوبه از سوي محمدرضا رحيمي؛ معاون اول رئيس جمهور براي اجرا ابلاغ شده است./خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار