مدير کل راه آهن شرق (طبس) از اعلام آمادگي کامل به منظور ارايه خدمات مطلوب و رفاهي به مسافران نوروزي خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، محمد پورفخري مديرکل راه آهن شرق (طبس) درمورد اقدامات انجام شده براي ايام نوروز از برنامه ريزي به منظور اعزام مديرکل، معاونين و کارشناسان در جهت بازديد از طول خط و... خبرداد و گفت: در راستاي ارايه خدمات بهتر به مردم بازديد از باجه هاي بليت فروشي صورت گرفته و مشکلات موجود در اين زمينه منعکس شده است.

وي با بيان اينکه اين اداره کل آمادگي کامل به منظور تردد کامل قطارهاي مسافري دارد گفت: به طور ميانگين ماهانه 100 هزار نفر مسافر درکليه مسيرهاي قطاري از مبدا طبس و خواف به مقصد تهران ومشهد و بالعکس و ساير قطارهاي مسافري عبوري يزد- مشهد، بندرعباس- مشهد، کرمان – مشهد، شيراز- مشهد و اصفهان- مشهد جابجا شده اند.

پورفخري در ادامه به تعداد 40 ايستگاه در محور راه آهن شرق اشاره کرد و تصريح کرد: در حال حاضر در 18 ايستگاه از جمله ايستگاه هاي بهاباد، بشرويه، جندق، طبس، عشق آباد، بجستان، نصرآباد، تربت حيدريه، سلامي، رشتخوار و خواف توقف مسافري صورت مي گيرد به همين منظور در تعداد زيادي از ايستگاهها با نصب کانکس اقدامات رفاهي براي مسافران مهيا شده است.

مديرکل راه آهن شرق با اشاره به توسعه ايستگاههاي مسافري از ساخت نمازخانه در ايستگاههاي عباس آباد، شيرگشت و بجستان خبر داد و افزود: اداره کل راه آهن شرق (طبس) با تعيين کشيک هاي نوروزي از آمادگي کامل به منظور ارايه خدمات مطلوب به مسافران در ايام نوروز 92 برخوردار است.

به گفته پورفخري به منظور ارايه امکانات مطلوب تر در سالجاري مجوز فروش بليت در سطح شهر هاي بشرويه، فجر و بهاباد اخذ شده است./س

برچسب ها: طبس ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار