نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن شرق کشور امروز یکی از ضرورت های استان بوده و باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ عبدالله هروی اظهارداشت: با توجه به خشکسالی ها، مشکلات اقتصادی و محرومیت منطقه باید مباحث ترانزیتی استان از جمله راه آهن بهجد پیگیری شود.

وی با اشاره به پدیده خشکسالی متوالی در استان، تصریح کرد: خراسان جنوبی همواره به دلیل اقلیم گرم و کویری با پدیده خشکسالی مواجه بوده، این در حالی است که می توان این پدیده را با مدیریت صحیح رفع کرده و تبعات آن را کاهش داد.

هروی قانون گذاری در کشور و نظارت بر آن را دو وظیفه اساسی نمایندگان مجلس عنوان کرد و بیان داشت: در این خصوص باید تمام استان با کلیت شناخته شده و نگاه جزیره ای داشتن به سطح استان خطا است و اگر نماینده ای تنها منطقه خود را مورد بررسی قرار دهد منجر به عقب ماندگی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد پیشرفت و توسعه در استان باید نمایندگان شهرستان ها همدل بوده و به مشکلات و معضلات تمام مردم استان بپردازند.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه مدیران باید توجه داشته باشند تا فضای مدیریتی استان از نگاه صرفا سیاسی خارج شود، یادآور شد: سرانه رشد و توسعه انسانی در سطح استان بسیار مهم بوده و دغدغه مسئولان نیز بر این محور است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.