عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه گزارش احمد شهيد مبني بر نقض حقوق بشر در ايران "نق‌زني" غرب درقبال ايران است، افزود: غربي ها حق مطلب را به شکل واقعي ادا نمي‌کنند و در حالي ما را ناقض حقوق بشر مي‌نامند که خودشان از ناقضان بزرگ حقوق بشر هستند.

صفر نعيمي‌رز نماينده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به گزارش جديد "احمد شهيد" گزارشگر ويژه حقوق بشر مبني بر نقض حقوق بشر در ايران و با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران بر خلاف غرب همواره به اصول حقوق بشر پايبند است، گفت: دولت‌هاي متخاصم با استقلال ايران، آرمان‌ها و اهداف انقلاب مخالف بوده و با آن عناد دارند از همين رو ما را به عنوان ناقضان حقوق بشر قلمداد مي‌كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه گزارش احمد شهيد مبني بر نقض حقوق بشر در ايران نق‌زني است، افزود: غربي ها حق مطلب را به شکل واقعي ادا نمي‌کنند و در حالي ما را ناقض حقوق بشر مي‌نامند که خودشان از ناقضان بزرگ حقوق بشر هستند.

نماينده مردم آستارا در پايان خاطرنشان کرد: حسن همجواري، هم‌زيستي مسالمت‌آميز و تعامل با کشورهايي که خواستار تعامل با ما هستند، منش ايرانيان است و اين قبيل اظهارت و گزارشها تنها از سر خصومت با ايران عنوان مي‌شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: ایران ، حقوق ، بشر ، احمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار