گسترش اهداف در فضای مجازی باید صورت گیرد در غیر این صورت دچار آسیب می شویم.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، جلیل دارا مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره وبلاگ نویسی زا حماسه تا حماسه که در سالن همایش های دانشگاه علوم اقتصادی برگزار شد طی سخنرانی گفت: تمامی این تلاشها که در عرصه وبلاگ نویسی صورت می گیرد به دلیل این که حماسه 9 دی و راه امام و اهداف انقلاب و تمسک جدی به ولایت فقیه صورت می گیرد چنانچه تا کنون خیلی از مدت زمان انقلاب نگذشته است و تمامی این فعالیت ها نمایان گر یک حماسه است.

وی افزود: از جنگ تحمیلی که ما در اوایل انقلاب تهدید ها را از جنبش سخت افزاری داشته ایم و تا هم اکنون که تهدید ها به شکل نرم است و البته وجود ولایت فقیه در زمان فعلی، درایت و آگاهی و بصیرت را بیشتر می کند.

دارا تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که هر چه انقلاب بیشتر شود بصیرت و در دانشگاهها نیز بیشتر می شود البته بصیرت و آگاهی جز با رهبر و درایت و آگاهی ایشان محقق نمی شود.

وی به جشنواره حماسه تا حماسه اشاره کرد و گفت: جشنواره حماسه تا حماسه برای این تدارک دیده شده که در واژه حماسه اول مسائل مربوط به 9 دی و تداوم بخشی انقلاب و حماسه دوم مربوط به 22 بهمن که ایجاد کننده انقلاب است هدف ما را در این فاصله زمانی در نظر گرفته شود.

وی افزود: امروزه نیاز ما برای مقابله با تهدیدها نرم افزاری است و دیگر روشهای سابق قابل مقابله با تهدیدهای نرم نیست و البته ما می توانیم شعار خودمان و اهداف و رهنمود های خود را بیشتر در فضای مجازی گسترش دهیم چراکه اگر از این امر غافل باشیم از جاهای دیگر آسیب می بینیم که ممکن است خسارت هایی را ایجاد کند.

دارا با اشاره به این مطلب که ما در فضای مجازی باید حرف خود را بیان کنیم اظهار داشت: امروزه اگر رسانه ما را تهدید می کنند ما باید بتوانیم در فضای مجازی حرف خود را بیان کنیم که البته در این روش ها می توانیم از ابراز هنر در قالب روشهای نوین که شیوه های تاثیر گذاری بیشتری را دارد استفاده کنیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار