عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بهترین راه مقابله با فتنه بصیرت و آگاهی است

امروزه با توجه به نزدیکی انتخابات دشمنان با مطرح کردن انتخاب آزاد (اگر فرد مورد نظر آنها رای نیاورد انتخابات آزاد نبوده) جنگ نرم جدیدی را در کشور به وجود آوردند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره وبلاگ نویسی از حماسه تا حماسه که در سالن همایش های دانشگاه علوم اقتصادی برگزار شد طی سخنرانی گفت: شاید امروزه این سوال مطرح شود که چقدر از مراکز مختلف اروپایی در فتنه 88 برنامه ریزی کرده اند تا در این مقطع بتوانند از طریق جنگ نرم نظام جمهوری اسلامی ایران را از پا در آوردند و البته چه عاملی موجب شد که جمهوری اسلامی ایران در این فتنه موفق شود.
 
وی افزود: در ابتدای امر باید بگویم که این پیروزی نشان دهنده ی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است یعنی آنها هم از قدرت نرم برای بر پایی این نظام استفاده کردند تا بتوانند بر این انقلاب فائق آیند، انقلاب اسلامی و پیروزی ما در حقیقت فتح باب قدرت نرم است.
 
وی به سیر تاریخی قدرتها اشاره کرد و گفت: در سیر تاریخی زمانی قدرت نظامی، قدرت اقتصادی، قدرت سیاسی فائق بوده و امروز قدرت تعیین کننده فرهنگی است و انقلاب اسلامی ما نیز فرهنگی است چراکه موجب شده پیوند بین دین و مردم و البته رهبری اتفاق افتد و از همان موقع تا کنون این مسئله همچنان ادامه دارد.
 
نبوی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی این تحلیل ها را عوض کرد، در ابتدا با جنگ نظامی دشمنان به سمت کشور ما حمله کرد و وقتی متوجه این امر شدند که نمی توانند از این طریق به نتیجه دلخواه خود برسند، جنگ نرم و پدیده ای با عنوان انقلاب های رنگی را در پیش گرفتند.
 
چنانچه اين همان سبکی است که در سایر کشورهای خاورمیانه نیز پیاده کرده و موفق شدند نمونه آن انقلاب نارنجی است.
 
وی افزود: انقلاب رنگی را در 2 مقطع 18 تیر تا 23 تیر سال 78 و 9 وی 88 در کشور جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند که البته مهمترین ابزار آنها هم برخورداری از یک شبکه اجتماعی بوده که از فضای مجازی فیس بوک و قبل از آن در وبلاگ نویسی آن هم به دلیل اینکه آزادی زیادی داشته و محدودیت آنها اندک بوده است را حاکمیت کردند.
 
نبوی تصریح کرد: دشمنان هیچ تردیدی نداشتند که می توانند در این جنگ پیروز شود چنانچه این انقلاب رنگی را که در مقطع انتخابات مطرح کرده اند تا کاندیدای آنها رای آورد و آنها بتوانند در دراز مدت در مسیری که خود می خواهند حرکت کند.
 
وی اظهار داشت: البته با درایت و آگاهی که رهبر و مردم داشته اند توانستیم موفق شویم چراکه بهترین راه راه مقابله با فتنه ایجاد بصیرت و شفافیت است.
 
نبوی خاطر نشان کرد: البته این جنگ نرم هنوز تمام نشده و نسل جوان ما با مسائل پیچیده تری رو به رو هستند چنانچه امروزه با بیان انتخاب آزاد ای جنگ را بیان کرده اند و بیان دارند که اگر فرد مورد نظر آنها رای نیاورد انتخابات آزاد نبوده است./ع2

برچسب ها: انتخابات ، جنگ ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار