سخنگوي خانواده هاي شهداي بحريني در منامه، از سکوت کشورهاي عربي و اسلامي در برابر جنايت هاي رژيم آل خليفه در اين کشور انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ مکي احمد بوتاکي درباره احتمال تحويل جسد شهيد محمود الجزيري به خانواده اش پس از گذشت دو هفته گفت: مردم بحرين به هيچ يک از تعهدات رژيم حاکم اعتماد ندارند، زيرا اين رژيم فقط به دروغ گويي به مردم و فريبکاري ادامه مي دهد. 

اين نخستين بار نيست که رژيم حاکم از تحويل جسد شهداي بحريني خودداري مي کند. اين رژيم جسد شهيد احمد اسماعيل را هم تا دوازده روز به خانواده اش تحويل نداد. چرا کشورهاي اسلامي در برابر اين رفتار غيرانساني، نامتعارف و غيرديني خاندان حاکم در بحرين کاري انجام نمي دهند؟ ما فقط در بحرين شاهد بازداشت زنان و کودکان و نگهداري اجساد کشته شدگان بوديم. 

بوتاکي افزود: رژيم بحرين ابراهيم الدمستاني پدر يکي از شهدا را هم به زندان انداخته است. غيرت عربي در برابر آنچه در بحرين رخ مي دهد کجا رفته است؟ رژيم بحرين به تبليغات فريبکارانه رسانه اي ادامه مي دهد و مدعي جنگ مذهبي است. واقعيت آن است که ما در بحرين از خاندان سيطره طلب حاکم رنج مي بريم و شرايط ملت بحرين مانند ملت فلسطين است. دولت کنوني دولت آل خليفه است و نبايد آن را نماينده ملت بحرين بدانيم. چرا آنها از اين کشور نمي روند. 

وي خاطر نشان کرد: ما از خواسته هاي خود عقب نشيني نخواهيم کرد و از خون شهدايمان چشم پوشي نخواهيم کرد و زندانيان خود را فراموش نمي کنيم. ما به اين روند ادامه خواهيم داد تا خواسته هاي عادلانه مردم بحرين محقق شود. 




                           آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: کشور ، عربی ، جنایت ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار